کد خبر: ۱۶۲۳۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
نوازی:
بازیکن پیشین تیم استقلال گفت: شرایط استقلال از نظر بازیکن بهتر از پرسپولیس است و این تیم اگر بتواند از موقعیت‌های خود استفاده کند، برنده دربی خواهد بود.

محمد نوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دربی روز جمعه عنوان کرد: شرایط استقلال بهتر از پرسپولیس است و این تیم اگر بتواند از موقعیت‌های خود استفاده کند برنده دربی خواهد بود. دربی بازی خاصی است و با توجه به اینکه سال‌ها برای استقلال بازی کرده‌ام دوست دارم این تیم برنده دربی باشد. 

وی افزود: ظاهر امر، نشان دهنده این است استقلال کار راحتی مقابل پرسپولیس دارد اما تجربه نشان داده، هر زمان تیمی که به لحاظ فنی برتر بوده نتوانسته کارش را به خوبی انجام دهد. امیدوارم استقلال که از لحاظ فنی شرایط بهتری دارد این طلسم را بشکند و بازی را ببرد.

نوازی درباره بازیکنان سرنوشت ساز در ترکیب دو تیم تاکید کرد: شرایط بازی آنقدر بالا و پایین دارد که نمی‌توان پیش‌بینی کرد کدام یک از بازیکنان سرنوشت‌ساز هستند. با این وجود در استقلال با توجه به نقش خسرو حیدری و محمد قاضی که در  چند بازی اخیر خوب کار کرده اند، می‌توان آنها را بازیکنان سرنوشت‌ساز نامید.

وی گفت: استقلال در این چند ساله نتایج خوبی در دربی‌ها گرفته ولی مسائلی چون حضور علی دایی و بازیکنانی که به خدمت گرفته، بازیکنانی که از پرسپولیس به استقلال آمدند، نبود مجتبی جباری و ... دربی روز جمعه را حساس کرده است. هر چند نبود یک بازیکن تاثیر گذار نیست.

بازیکن پیشین استقلال درباره کری‌ خوانی رضا شاهرودی گفت: با شاهرودی داخل زمین رقیب بودیم اما بیرون زمین دوست هستیم و برای او احترام زیادی قائل هستم ولی با توجه به استقلالی‌ بودنم نمی‌توانم طرف او را بگیرم. شاهرودی شرایط تیمش را دیده و کری خوانده ولی ما هم می‌گوییم استقلال برنده دربی است.

نوازی درباره خاطراتش از دربی‌هایی که به میدان رفته اشاره کرد و گفت: پرسپولیسی‌ها هر موقع محمد نوازی را در زمین می‌دیدند، دچار ترس می شدند. بیشتر دوستان من پرسپولیسی‌ هستند و این جمله را از دهان آنها شنیدم. آنها می‌گفتند هر بار که تو را در زمین می‌دیدیم، می‌گفتیم «خدا به داد پرسپولیس برسد!»

وی افزود: در دربی‌های زیادی حضور داشتم که هم از ضربه ایستگاهی و هم ضربه کرنر به پرسپولیس گل زده ام. گلی که به عابدزاده زدم از بهترین خاطره من در دربی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها