کد خبر: ۱۶۲۳۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
در شرایطی که سران رئال مادرید از جذب گرث بیل سراز پا نمی‌شناسند، بازیکنان این تیم در حسرت از دست دادن هم‌تیمی کار‌آمدی مانند مسعوت اوزیل هستند.
تسنیم، جمعی از ستاره‌های رئال مادرید با انتقاد از تصمیم سران باشگاه برای فروش مسعوت اوزیل، از جدایی این ستاره آلمانی برای پیوستن به آرسنال ابراز تاسف کردند.

به دنبال ورود گرث بیل به جمع کهکشانی‌ها با قراردادی 100 میلیون یورویی، همانطور که پیش بینی می‌شد یکی از هافبک‌های رئال مادرید بار سفر از جمع سپیدپوشان را بست تا فضای بازی برای بال ولزی جدید تیم مهیا شود و این بازیکن کسی نبود جز مسعوت اوزیل که در چند فصل گذشته به عنوان یکی از کار‌آمدترین و موثرترین مهره‌های بازیساز در ترکیب سفیدپوشان پایتخت ایفای نقش کرد. به همین دلیل تعدادی از ستاره‌های رئال مادرید از تصمیم سران باشگاه برای فروش اوزیل به آرسنال انتقاد کردند.

کریستیانو رونالدو، یکی از این ستاره‌ها است که بیشترین سود را از بازی در کنار اوزیل برده است. طبق گزارشی که روزنامه آس منتشر کرده است، اوزیل بهترین زوج هجومی که در کنار کریستیانو رونالدو در رئال مادرید بازی کرده و در 27 مورد پاس گل‌هایی که این ستاره پرتغالی به ثمر رسانده را برای او فرستاده است. در هیچ یک از تیم‌هایی که رونالدو در آنها بازی کرده است، بازیکنی نبوده است که بیشتر از اوزیل به او پاس گل داده باشد. دومین بازیکن پس از اوزیل، کریم بنزما با 17 پاس و بعد از او رایان گیگز، هافبک منچستریونایتد با 16 پاس گل است.

آس به نقل از رونالدو نوشته است: رفتن اوزیل از رئال برای من خبر بد بود. او از تمام کسانی که در کنار آنها بازی کرده‌ام، حرکات مرا در جلوی دروازه حریفان بهتر می‌شناخت. رئال مادرید بازیکنی را از دست داد که می‌توانست بیشترین تاثیر را در بازی‌اش بگذارد و سرنوشت بازی‌ها را تغییر دهد. من از تصمیم باشگاه برای فروش او عصبانی هستم. او بهترین بازیسازی بود که رئال مادرید می‌توانست داشته باشد.

نه تنها کریستیانو رونالدو بلکه دیگر ستاره‌های رئال مادرید نیز از فروش اوزیل به آرسنال ابراز تاسف کردند. ایسکو، هافبک جدید کهکشانی‌ها با اعتراف به اینکه از شنیدن خبر رفتن هم‌تیمی‌ آلمانی‌اش غافلگیر شده است، گفت: حقیقت این است که من از موضوع رفتن اوزیل غافلگیر شدم به خصوص که هفته گذشته از خود او شنیدم که قصد دارد بماند. همه ما اوزیل را می‌شناسیم و می‌دانیم که چه توانایی‌هایی دارد. او بازیکنی است که واقعاً می‌تواند سرنوشت یک بازی را تغییر دهد.

آلوارو آربلو، مدافع اسپانیایی رئال مادرید هم جدایی اوزیل از جمع کهکشانی‌ها را مایه تاسف دانست و عنوان کرد: کمی غافلگیر شدم. مایه تاسف است، چون اوزیل بازیکنی متفاوت بود، یکی از آنهایی که می‌توانست سرنوشت بازی‌ها را به نفع ما تغییر دهد. احتمالاً او دلایل خاص خودش را داشته است اما جدایی برای هر بازیکنی سخت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها