کد خبر: ۱۶۲۲۷۵
زمان انتشار: ۰۴:۰۸     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
بازار بزرگ بين‌المللي مشهد، يکي از مهم‌ترين مراکز خريد زوار در اين شهر مقدس به شمار مي‌آيد که به علت کم‌توجهي نهادهاي نظارتي، دچار مشکلات عديده‌اي است.
مشرق- بازار بزرگ بين‌المللي مشهد، يکي از مهم‌ترين مراکز خريد زوار در اين شهر مقدس به شمار مي‌آيد که به علت کم‌توجهي نهادهاي نظارتي، دچار مشکلات عديده‌اي است.



يکي از مشکلاتي که زوار حرم رضوي و مردم مشهد در اين بازار با آن دست به گريبان هستند، مشکل نبود سرويس بهداشتي امن و برخوردار از حريم است.



در ورودي سرويس بهداشتي اين بازار، تابلويي دست‌نويس نصب شده که روي آن هشدار داده شده که: «سرويس بهداشتي مشترک است!» تا بدين‌وسيله مراجعان را از شوکه‌شدن در مواجهه با صحنه‌هاي اينچنيني پرهيز داده باشد:



همان‌گونه که در تصوير ملاحظه مي‌کنيد دو زن بدحجاب و بي‌حجاب! دختربچه همراه خود را به سرويس بهداشتيي برده‌اند که همزمان مردهاي نامحرم در دستشويي‌هاي کنار آن، حضور دارند.

مراجعان اين بازار در گفت‌وگو با خبرنگار ما تأکيد کردند که منتظر پاسخ‌گويي نهادهاي نظارتي به‌ويژه اداره اماکن نيروي انتظامي مشهد در خصوص اين مشکل و مشکلات مشابه در اين قبيل بازارها و تفريح‌گاه‌هاي مشهد مقدس هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها