کد خبر: ۱۶۲۱۳۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۰     ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با خلعتبري تيممان کامل شده است.
محسن بنگر اظهارداشت: دربي هم مثل بقيه بازيها است 3 امتياز بيشتر ندارد اما طبعا حساسيتش بالاتر است و هواداران دو تيم به کمتر از برد راضي نمي شوند. هردو تيم هم بالاي جدول هستند و شرايط خوبي دارند. به همين دليل اين بار دربي جذاب از کار در مي آيد.

به گزارش اوج ، وي ادامه داد: بر خلاف آنچه خيلي ها مي گويند استقلال در خط دفاع عملکرد خوبي نداشته اما من اين را قبول ندارم. بازيکنان استقلال جزو بهترين فوتباليستهاي ايران هستند و قرار نيست چون به استقلال خوزستان باخته اند به پرسپوليس هم ببازند.

بنگر افزود: پيروز مقابل فولاد شرايط ما را قبل از دربي بهبود بخشيد. ما مقابل فولاد به آنچه مي خواستيم رسيديم و اميدوارم دربي را هم ببريم. با خلعتبري تيم ما کامل شده اما استقلال هم پرمهره است و بازيکنان بزرگي دارد. بر خلاف آنچه مي گويند تيم ما هم کم تجربه نيست و شايد فقط يکي دو نفر تجربه بازي در دربي را نداشته باشند. فوتبال را نمي توان پيش بيني کرد.

مدافع پرسپوليس درباره اينکه براي کدام بازيکن استقلال کري مي خواند، گفت: همه بازيکنان استقلال دوستان من هستند و من براي آنها کري نمي خوانم.

بنگر درخصوص درگيري فصل گذشته که با نکونام داشت، خاطرنشان کرد: آن موضوع يک اتفاق فوتبالي بود و نکونام جزو بزرگان فوتبال ايران است.

وي درباره اينکه دوست دارد در دربي گل بزند يا نه؟ گفت: برايم مهم نيست در دربي گل بزنم يا نه. فقط برايم مهم است که تيمم در دربي برنده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها