کد خبر: ۱۶۲۱۲۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت:همه به دنبال سه امتياز بازي دربي هستيم چون مي‌خواهيم به بالاي جدول نزديک شويم نه کري مي‌خوانم و نه از قبل چيزي را پيش بيني مي‌کنم.
محمد نوري در مورد دربي روز جمعه اظهار داشت: خوشبختانه پس از بردي که مقابل فولاد کسب کرديم وضعيتمان در جدول و شرايط تيممان خيلي بهتر شد.ما در آن بازي نمايش قابل قبولي را به نمايش گذاشتيم و نياز به يک برد قبل از دربي داشتيم.

به گزارش فارس ، وي افزود: قطعا بازي روز جمعه شرايط خاص خودش را دارد. اين بازي بسيار سنگين و حساس براي بازيکنان و هواداران است. خوشبختانه شرايط ما خوب است اما هر تيمي باهوش‌تر باشد به سه امتياز بازي مي‌رسد.

نوري ادامه داد: تيمي در اين بازي موفق خواهد شد که ازموقعيت‌هاي خود بهترين استفاده را ببرد. در کل بازي سنگين و سختي را در پيش داريم اما اميدوارم برنده بازي پرسپوليس باشد.

کاپيتان قرمزپوشان تاکيد کرد: خوشبختانه چيزي که در پرسپوليس مي‌بينم از لحاظ روحي و رواني در شرايطي بسيار خوب و ايده ال هستيم و انشاالله در زمين بازي نيز با همين روحيه به ميدان برويم و به سه امتياز حساس بازي برسيم.

وي درباره باخت استقلال قبل از بازي دربي نيز گفت: من گفتم دربي به اين مسائل ربطي ندارد هر تيمي که از لحاظ روحي و رواني بهتر و با تمرکزتر باشد برگ برنده دستش است و مطمئنا راحت‌تر خود را با شرايط بازي هماهنگ مي‌کند. خوشبختانه ما جوانان بسيار خوبي را مقابل با تجربه‌هاي استقلال داريم و مطمئن باشيد دايي سعي مي‌کند بهترين ترکيبش را در زمين بچيند.

وي افزود: همه به دنبال سه امتياز بازي دربي هستيم چون مي‌خواهيم به بالاي جدول نزديک شويم نه کري مي‌خوانم و نه از قبل چيزي را پيش بيني مي‌کنم اما ما سه امتياز بازي را مي‌خواهيم. الان هم شرايط پرسپوليس و استقلال به نظرم يکسان است و فقط بايد تمرکزمان را براي يک بازي بزرگ بالا ببريم.

کاپيتان قرمزپوشان درباره جنگ هافبک‌ها و تقابلش با تيموريان و نکونام نيز ياد آور شد: استقلال واقعا خط هافبک قوي دارد چون ملي پوشان با تجربه و خوبي در آن خط توپ مي‌زنند. به نظرم خط هافبک هر تيمي اگر با قدرت و باهوش‌تر باشد يکي از عوامل موفقيت در دربي براي تيمش خواهد بود. مطمئن باشيد خط هافبک تيمي موفق خواهد بود که با تمرکز باشد و آن وقت کفه ترازو نيز به نفع آن آن تيم سنگيني مي‌کند. همه در اين بازي مي خواهندجز بهترين‌ها باشند و قطعا اگر به من اطمينان شود سعي مي‌کنم انشاالله بهترين عملکردم را به نمايش بگذارم.

هافبک قرمزپوشان ادامه داد: من هميشه سعي کردم وقتي در زمين هستم با تمام وجودم براي تيمم بجنگنم به همين دليل شايد کمي نوسان در بازي‌ها بوده اما من پرسپوليس را عاشقانه دوست دارم و خودم را هميشه مديون هواداران مي‌دانم.

نوري در پايان درباره خاطرات شيرين و تلخش در دربي‌هاي گذشته نيز گفت: بازي را که با نتيجه 3بر 2 استقلال را شکست داديم فراموش نمي‌کنم. در 10 دقيقه استقلال مات و مبهوت با هنرنمايي زايد که در آن روز شايد هر توپي که مي‌زد به گل تبديل مي‌شد، استقلال را شکست داديم اما خاطرات تلخي هم دارم. گلي بود که به استقلال زدم و داور آن را قبول نکرد و پنالتي که از دست دادم ولي در کل در 10 دقيقه بردن استقلال آن هم در شرايطي که دو گل جلو بود مزه ديگري داشت. خدا را چه ديدي شايد باز هم همان اتفاق بيفتد البته مطمئنا شرايط ما الان با دايي بهتر است و با تمرکز بالا و ساختار دفاعي خوبي که داريم به بازي جمعه نگاه مي‌کنيم البته من مي‌دانم که سالگرد شش تايي‌ها نيز است ولي زدن 6 گل دراين شرايط بعيد مي‌دانم رخ دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها