کد خبر: ۱۶۱۸۴۸
زمان انتشار: ۲۱:۲۱     ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي منچستريونايتد پس از شکست مقابل ليورپول اعلام کرد گل زود هنگامي که تيمش خورده روي عملکرد تيم تاثير گذاشته است.

منچستريونايتد در ديدار هفته سوم خود در ليگ برتر انگليس در زمين ليورپول با نتيجه يک بر صفر شکست خورد.

به گزارش فارس، تنها گل اين ديدار را دنيل استاريج در دقيقه چهار وارد دروازه ميهمان کرد. ليورپول با اين پيروزي و با 9 امتياز از سه ديدار، صدر جدول را در اختيار گرفته در حالي که منچستريونايتد با چهار امتياز رتبه هفتم جدول را به خود اختصاص داده است.

ديويد مويس در مورد شکست مقابل رقيب سنتي گفت: تصور مي‌کنم نمايش خوبي داشتيم ولي در زدن ضربه‌هاي پاياني عملکرد خوبي از خودمان نشان نداديم. انتظار اين را نداشتيم که در دقيقه‌هاي ابتدايي گل بخوريم. اين گل روي عملکرد ما در طول بازي تاثير گذاشت. ما تنها چهار شوت به سمت دروازه حريف زديم که اين موضوع ربطي به عدم وجود بازيکنان تهاجمي در ترکيب نداشت. اگر الکس فرگوسن هم هنوز سرمربي يونايتد بود کار سختي پيش رو داشت. رويارويي با چلسي و ليورپول در ابتداي فصل کار دشواري است.

وي در ادامه افزود: درست است که از سه ديدار ابتدايي فصل نتوانستيم آن تعداد امتيازهايي که مي‌خواهيم را به دست آوريم ولي از اينکه تيمم در فرم خوبي قرار دارد اطمينان پيدا کردم. شانس بسيار بالايي براي به دست آوردن قهرماني در فصل جاري داريم. ممکن است در ساعت‌هاي باقي مانده از فصل نقل و انتقال‌ها بتوانيم بازيکن جديدي را هم به ترکيب اضافه کنيم ولي اگر موفق به انجام اين کار نشديم، با بازيکنان کنوني ادامه خواهيم داد زيرا آنها نشان دادند که مي‌توانند به سوي قهرماني گام بردارند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها