کد خبر: ۱۶۱۷۵۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب سه بازيکن اين تيم برگزار شد.
تيم فوتبال استقلال يک روز پس از شکست مقابل استقلال خوزستان از ساعت 18 و 30 دقيقه و در حالي که اعضاي تيم ملي زير 17 سال مشغول تمرين بودند برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را براي دربي روز جمعه پيگيري کرد.

به گزارش فارس، در تمرين امروز آبي‌پوشان خسرو حيدري به دليل آسيب‌ديدگي جزئي غايب بود ضمن آنکه بيک‌زاده هم در تمرين حضور نداشت و اميرحسين صادقي نيز از غايبان تمرين امروز بود.

حيدري مشکلي براي بازي روز جمعه ندارد و به اين مسابقه مي‌رسد اما بيک‌زاده به دليل جراحي که از ناحيه بيني در بيمارستان آتيه انجام داد به ديدار روز جمعه نخواهد رسيد.

*با توجه به شکست تيم استقلال در مقابل استقلال خوزستان امروز تماشاگران استقبال کمي داشتند و تنها حدود 30 نفر برنامه‌هاي تاکتيکي آبي‌پوشان را نظاره کردند.

*محمدرضا خلعتبري که امروز رسماً پرسپوليسي شده است، سوژه تمرين آبي‌ها بود و بازيکنان و همچنين هواداران اين تيم در مورد قطعي شدن حضور وي در جمع سرخپوشان صحبت مي‌کردند همچنين بازيکنان مي‌خواستند بدانند آيا خلعتبري به ديدار روز جمعه مي‌رسد يا خير؟

*قبل از شروع تمرين، امير قلعه‌نويي در جمع شاگردان علي دوستي‌مهر حضور پيدا کرد و حدود پنج دقيقه براي آنها به صحبت پرداخت.

*نکته قابل توجه تمرين تيم ملي زير 17 سال در حضور قلعه‌نويي اين بود که بازيکنان اين تيم لباس‌هاي متحد الشکل نداشتند و نيمي از تيم لباس قرمز و نيمي ديگر لباس آبي بر تن کرده بودند. رنگ جوراب‌هاي اعضاي تيم هم وضعيت مناسبي نداشت.

*فرهاد مجيدي که در سفر استقلال به اهواز غايب بود در خصوص شکست استقلال با بازيکنان اين تيم قبل از تمرين به صحبت پرداخت.

*علي دوستي‌مهر در حاشيه تمرين امروز با ميرشاد ماجدي سرپرست قبلي کميته ملي جوانان به صحبت پرداخت.

*امير قلعه‌نويي در ابتداي تمرين امروز بازيکنان را نزد خود برد و حدود 40 دقيقه براي آنها به صحبت پرداخت. سرمربي تيم استقلال در خصوص تک تک بازيکنان با آنها صحبت کرد و نسبت به عملکرد آنها در ديدار مقابل استقلال خوزستان انتقاد کرد. قلعه‌نويي همچنين از بازيکنان خواست تا اگر صحبت دارند مطرح کند که فرهاد مجيدي به نمايندگي از بازيکنان خيلي کوتاه با سرمربي استقلال صحبت کرد.

*پس از صحبت‌هاي سرمربي آبي‌پوشان بازيکناني که در ترکيب اصلي استقلال مقابل نماينده خوزستان حضور داشتند به تمرين ريکاوري پرداختند.

*آرش برهاني و تيموريان که 45 دقيقه بازي کرده بودند با ساير بازيکنان ذخيره تمرين کردند. همچنين فرهاد مجيدي در کارهاي گروهي شرکت نکرد و تنها زير نظر دکتر حاج‌قاسم به تمرين پرداخت.

*در آيتم اول بازيکنان به گرم کردن بدن‌هاي خود پرداخته و سپس در قالب دو تيم فوتبال درون تيمي را بين تيم‌هاي سبز و نارنجي انجام دادند.

*در اواخر تمرين امروز جي لويد ساموئل هافبک استقلال براي دقايقي با ميرشاد ماجدي سرپرست آبي‌پوشان به گفت‌وگو پرداخت. وي پس از اين موضوع راهي رختکن شد.

*تمرينات تيم استقلال فردا مجدداً از ساعت 18 و 30 دقيقه در کمپ زنده‌ياد حجازي پيگيري خواهد شد.

آبي‌پوشان روز جمعه در ورزشگاه آزادي به مصاف پرسپوليس خواهند رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها