کد خبر: ۱۶۱۷۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به اشتباه شکست شب گذشته استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان را اولین باخت فصل این تیم قلمداد کرد.
در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران شب گذشته (شنبه)  استقلال خوزستان موفق شد در خانه خود استقلال تهران را 2 بر صفر شکست دهد تا مانع صدرنشینی آبی‌پوشان پایتخت شود.

 

استقلال تهران با این شکست، دومین باخت فصلش را تجربه کرد اما سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به اشتباه این باخت را اولین شکست فصل استقلال اعلام کرد. استقلال پیش از این در هفته دوم با نتیجه 2 بر یک مغلوب سپاهان اصفهان شده بود.

 

سایت رسمی AFC به اشتباه نوشت: «استقلال که در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد با شکست 2 بر صفری که مقابل استقلال خوزستان متحمل شد اولین باخت را در لیگ برتر ایران تجربه کرد.»

 

شاگردان امیر قلعه‌نویی که در دیدار رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر بوریرام تایلند را شکست دادند در این بازی با گل‌هایی که عادل کلاه‌کج و علی بیگدلی وارد دروازه این تیم کردند مغلوب حریف خوزستانی‌ خود شدند.

 

استقلال تهران در حال حاضر پشت سر فولاد صدرنشین در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران ایستاده و در تاریخ 18 سپتامبر 2013 (27 شهریور 1392) باید در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تایلند به مصاف بوریرام برود.

 

 

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها