کد خبر: ۱۶۱۷۰۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۱۰ شهريور ۱۳۹۲

جام کشکول:

شخصیت گرین ارو (پیکان سبز) یکی از قهرمانان مشهور و قدیمی دنیای کامیک‌های دی‌سی است که سال گذشته با سریال Arrow (پیکان) محصول شبکه‌ی سی دابلیو، اولین اقتباس تصویری خود را تجربه کرد.

به گزارش "کافه سینما"، موفقیت سریال فصل دوم آن را به همراه داشت و این روزها اخبار و شایعات زیادی از پشت صحنه‌ی «پیکان» به گوش می‌رسد. جدیدترین خبر، حضور نوید نگهبان بازیگر ایرانی‌الاصل در یکی از نقش‌های اصلی فصل دوم است.


 

نگهبان که در سریال‌های پرمخاطبی مانند لاست و 24، نقش‌های کوتاهی را بازی کرده بود، در دو سال گذشته با ایفای نقش ابونظیر در سریال هوم‌لند (وطن) به چهره‌ای آشنا تبدیل شده‌است. نگهبان در فصل دوم «ارو»، نقش دشمن جدیدی در دنیای سریال و کامیک‌ها با نام «الاول» را بر عهده دارد که در قسمت پنجم به داستان وارد خواهد شد.

«ارو» در کامیک‌ها به خاطر تفکرات چپ رادیکال شهرت دارد و به‌نوعی آنتی تز بتمن محسوب می‌شود. قهرمان اصلی «ارو» اولیور کوئین، چهره‌ی متمول و مشهور در رسانه‌هاست که تصمیم می‌گیرد مخفیانه به سراغ ثروتمندان فاسد استارسیتی ( در سریال استارلینگ سیتی) برود و مانند رابین هود مدرن، ثروت‌های نامشروع آنها را که عامل اصلی فقر و اختلاف طبقانی است، بدزدد و بین مردم عادی تقسیم کند.

در سریال «ارو» خیلی از شخصیت‌های دیگر دی‌سی کامیکز مانند «دث استروک»، «دد شات» و «فایرفلای» هم حضور دارند و شخصیت جدید «الاول» هم با دنیای بتمن بی‌ارتباط نیست. گفته می‌شود که الاول یکی از اعضای «لیگ قاتلین» به رهبری راس الغول خواهد بود. لیگ قاتلین فرقه‌ای قدیمی در کتاب‌های بتمن و دی‌سی است که نسخه‌ی نه چندان وفادارانه‌ی آن را با نام «لیگ سایه‌ها» در سه‌گانه‌ی کریستوفر نولان دیده‌اید.

نام در نظر گرفته شده برای قسمت پنجم از فصل دوم «پیکان» Demon of Head (ترجمه انگلیسی راس الغول) است و همین موضوع احتمال حضور پررنگ‌تر لیگ قاتلین را در ادامه‌ی سریال تقویت می‌کند. پخش فصل دوم سریال از آبان ماه آغاز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها