کد خبر: ۱۶۱۶۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
مدير عامل باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: خلعتبري فقط براي دربي جذب نشده و نبايد انتظارات را بيش از حد از اين بازيکن بالا برد.
محمد رويانيان در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس گفت: پرسپوليس با بازيکنان جوان و و توانمندي که در اختيار دارد و با بهره‌گيري از علي دايي و کادر فني مجرب، مدعي قهرماني است و آمدن خلعتبري هم علاوه بر اقدامي ملي در راستاي تقويت تيم پرسپوليس صورت گرفته است. البته فراموش نکنيد که پرسپوليس ستاره‌هاي زيادي دارد و خلعتبري هم به جمع ساير ستارهاي تيم پيوسته است.

وي افزود: در فصل گذشته پرسپوليس در پست هافبک دفاعي مشکل داشت اما امسال با وجود رضا حقيقي، مهرداد کفشگري و قاسم دهنوي، هافبک دفاعي به نقطه قوت تيم تبديل شده است. در پست هافبک هجومي، بازيکنان باتجربه و ملي‌پوشي مثل محمد نوري و غلامرضا رضايي را داريم که مورد اعتماد کادر فني پرسپوليس و تيم ملي هستند و البته جوان‌هاي مستعد و توانمندي را در اختيار داريم که همه تيم‌ها بدنبال جذب آنها بودند و مي‌بينيم که نفراتي مثل عاليشاه، صادقيان و غريبي توانسته‌اند در زمره بهترين‌هاي فصل باشند.

رويانيان تصريح کرد: در خط حمله نيز باتجربه‌هايي مثل سيد صالحي و نوروزي و جوان‌هاي پر تلاش و توانمندي مثل عباس‌زاده و شاکري را داريم و حالا خلعتبري هم با توانايي‌هاي خود به اين مجموعه اضافه شده و اميدواريم پرسپوليس بتواند در فصل جاري به روزهاي اوج خود بازگشته و بهترين لحظات را براي هواداران رقم بزند.

رويانيان خاطرنشان کرد: پرسپوليس امسال هدفمند، با برنامه و اصولي بسته شده و تلفيقي از جوان‌ها و با تجربه‌هاي مطرح و تاثيرگذار با نظر آقاي دايي جذب شده‌اند و خلعتبري هم يکي از نفراتي خواهد بود که همچون ساير نفرات مي‌تواند به تيم کمک کند.

رويانيان در پايان گفت: با تدابير علي دايي، پرسپوليس از نظر فني و انضباطي در شرايط بسيار مطلوبي قرار دارد و حرف اول و آخر را در تيم علي دايي مي‌زند. اقتدار و تدابير دايي توانسته تيم را در آرامش نگه دارد و ما حتي وقتي که غافلگيرانه به نفت تهران باختيم اثري از حاشيه‌ها نبود و آرامش در تيم برقرار بود و اين موضوع نشان از حاکم شدن انضباطي تيمي و برنامه محوري دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها