کد خبر: ۱۶۱۴۰۰
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
رئيس سازمان ليگ خطاب به سرمربي تيم ملي گفت: من هيچ چيز خلاف واقعي نگفته‌ام.
مهدي تاج درباره اينکه کي‌روش در بيانيه‌اي اعلام کرده بود او خلاف واقع گفته است، اظهار داشت: من هيچ حرف خلاف واقعي نزدم و کفاشيان به عنوان شاهد حرف‌هاي مرا تاييد مي‌کند.

به نقل از تسنيم، وي عنوان کرد: کي‌روش پيشنهاد داد که باشگاه‌ها بدون بازيکنان ملي‌پوش خود به ميدان بروند و از من خواست باشگاه‌ها را متقاعد کنم اما من به عنوان رئيس سازمان ليگ تا زماني که در اين سازمان هستم سخت از منافع اين سازمان و باشگاه‌ها دفاع خواهم کرد.

تاج افزود: گواه اين مدعا اين است که سپاهان که 20 سال پيش مديرعامل آن باشگاه بودم سال گذشته بدترين فشارها را به من آورد آن هم به خاطر تيم ملي و کي‌روش ولي من زير بار نرفتم. من همان تاج هستم و هيچ فرقي نکرده‌ام. کي‌روش بايد اين موارد را قدر بداند.

وي اظهار داشت: دوشنبه هفته آينده و با هماهنگي‌هايي که دبير کل فدراسيون انجام داده جلسه‌اي بين باشگاه‌ها و کي‌روش برگزار مي‌شود تا مسائل مورد بررسي قرار گيرد.

رئيس سازمان ليگ با بيان اينکه تقابلي با سرمربي تيم ملي ندارد، خاطرنشان کرد: از بيانيه کي‌روش استفاده مي‌کنم؛ او گفته پيشنهاد نداده جام حذفي برگزار نشود و من اين موضوع را به فال نيک مي‌گيرم و جام حذفي را برگزار خواهم کرد. 20 فروردين سال 93 بازيکنان را پس از ليگ و جام حذفي در اختيار کي‌روش قرار مي‌‌دهم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها