کد خبر: ۱۶۱۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۲۹ تير ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از مشرق، بر اساس اسنادي كه روزنامه "روزاليوسف" مصر منتشر كرده است، "صفوت الشريف" يكي از رهبران سابق حزب ملي سابق در اين كشور از حسني مبارك رئيس‌جمهور مصر و فرزندان و همسر وي جاسوسي مي‌كرده است.
اين روزنامه مي‌‌افزايد كه به اسنادي انگليسي دست يافته است كه نشان مي‌دهد، شريف يك شركت امنيتي صهيونيستي موسوم به آفيران هاوك را كه مقر آن در لندن قرار دارد، مأمور گرفتن تصاويري در همين راستا كرده بود.
يكي از تصاويري كه اين شركت موفق به ضبط آن شده است، فيلمي از جمال مبارك است كه بدون اطلاع وي گرفته شده که وي در آن با يك دختر انگليسي رابطه نامشروع جنسي برقرار كرده است.
شريف از اين شركت خواسته بود تا مكالمات حسني مبارك را نيز در جريان سفرهاي رسمي خود به لندن ضبط كند.
اين در حالي است كه شريف از ديگر اركان نظام سابق مصر نيز جاسوسي ميكرده و رفتار و مناسبات صدها تن از شخصيت‌هاي مصري، عربي و خارجي و سفراي خارجي را نيز دنبال مي‌كرده است، برخي از اين هدف‌ها در اماكن اقامتي خود در لندن و ساير نقاط اروپا مورد جاسوسي شريف قرار مي‌گرفتند.
اين روزنامه مي‌افزايد كه صفوت شريف از سال 1993 تا 2011 ميلادي جاسوسي خود از مبارك و فرندان و همسر وي و ساير شخصيت‌هاي مصري و عربي را ادامه داده است و اين شركت صهيونيستي ده‌ها عمليات محرمانه براي شريف انجام داده است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها