کد خبر: ۱۶۱۱۲۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
سرمربی استقلال با بیان این که اگر گوران لاوره در خارج از کشور علیه ایران مصاحبه کند دردسر می‌شود از علیپور خواست که مشکل این بازیکن را حل کند.
به گزارش 598، امیر قلعه‌نویی در مصاحبه تلفنی با برنامه ورزش و مردم ابتدا با آرزوی سلامتی برای غلامحسین مظلومی و بهرام شفیع اظهار داشت: 2 سال پیش پیشنهادی دادم ولی کسی به آن توجه نکرد. آن روز گفتم از قرارداد همه مربیان و بازیکنان درصدی کارشناسی شده کسر و صندوقی درست کنند که اگر خدای نکرده کسی آسیبی دید از این صندوق برای درمان آن شخص استفاده کنیم بدون اینکه کسی متوجه شود که این کار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اگر آن صندوق درست می‌شد می‌توانستیم درآمدزایی و از آن استفاده کنیم. باید قبول کنیم پول در فوتبال بیشتر است. این پیشنهاد را چون قلعه‌نویی داد کسی به آن توجه نکرد.

سرمربی استقلال در مورد پیروزی 3 بر یک هفته گذشته مقابل راه‌آهن خاطرنشان کرد: بازی با راه‌آهن یکی از قشنگ‌ترین بازی‌های لیگ بود. نمی‌خواهم بگویم چون این بازی را بردیم، قشنگ بود.

قلعه‌نویی با اشاره به گل راه‌آهن عنوان کرد: گل راه‌آهن آموزش فوتبال بود و بازیکنان این تیم زمانی که ما در حمله بودیم با 3 ضرب به ما گل زدند.

وی که در این لحظه از مجری برنامه درخواست کرده بود توضیحی در مورد مسئله‌ای بدهد گفت: 4 روز پیش جلسه‌ای در مورد پیراهن استقلال داشتیم. در آن جلسه من مخالف عوض شدن پیراهن‌ها بودم. در این جلسه که میرشاد ماجدی، علی امیری و دوست عزیزی نیز شرکت داشت عنوان کردم ما با شخصی که قرارداد بسته‌ایم، حرف زده‌ایم و  و باید پای قرارداد باشیم.

سرمربی استقلال گفت: من دنبال کیفیت بودم و زمانی که سرمربی‌گری تیم ملی را بر عهده داشتم شخصی که این پیراهن‌ها را اکنون تولید می‌کند به من مراجعه کرد و گفت می‌خواهم یک مدلی را معرفی کنم. وقتی دیدم این شخص جوان است و خواست که من به فروشگاه بروم، اعضای تیم ملی را به آنجا بردم و در آنجا عکس یادگاری انداختیم و هدایایی داد که ما نگرفتیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: وظیفه ما حمایت از ایرانی است. ایرانی باید بهترین زندگی را داشته باشد. فراموش نکنیم فوتبال ما زمانی که سال‌ها قبل شکل گرفت برگرفته از بوندس‌لیگا بود. من از زمین‌های ورزشگاه‌ها ایراد می‌گیرم و این صحبت‌ها برای من تبعاتی داشته است. آن روزی که زمین ورزشگاه آزادی به دلیل برگزاری مراسمی خراب شد تنها کسی که درباره خرابی زمین صحبت کرد من بودم؛ آیا آنجا هم دنبال منافع خود بودم؟ ما درباره خرابی زمین به 10-15 جا زنگ زدیم اما کسی توجهی نکرد.

وی با بیان اینکه یک ایرانی باید بهترین زندگی را داشته باشد تاکید کرد: فوتبال ما هم باید از زمین‌های با کیفیت بالا استفاده کند. ما به غیر از زمین ورزشگاه آزادی هیچ زمین باکیفیتی نداریم که در آنجا بازی خوب به نمایش بگذاریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر از عملکرد فنی تیمش در این فصل راضی بوده است، گفت: اجازه بدهید توضیح کوچکی بدهم. من همیشه به این موضوع معروف بودم که 6 تا 8 هفته پیش از آغاز فصل تمرینات خود را شروع کنم حتی اگر 10 بازیکن حضور داشته باشند؛ اما در این فصل به دلیل درگیری بازیکنان ملی‌پوش ما در تیم ملی نتوانستیم 6 تا 8 هفته پیش از آغاز لیگ تمرینات خود را انجام دهیم. همین مسئله باعث شد بازیکنان از لحاظ روحی و بدنی خسته شوند.

قلعه‌نویی افزود: از لحاظ مالی نیز دچار مشکل هستیم؛ هر چند فتح‌الله‌زاده و اعضای هیئت مدیره در این زمینه تلاش‌های زیادی می‌کنند. از حجت‌الاسلام علیپور که در این برنامه حضور دارد می‌خواهم مسئله گوران لاوره را حل کند چرا که اگر این بازیکن به کشورش برگردد و علیه مملکت ما صحبت کند به ضرر ایران می‌شود.

وی تصریح کرد: دغدغه‌های مالی ما زیاد است و ما پیش از آغاز فصل نه بدنسازی داشتیم و نه آنچنان بازی‌های تدارکاتی انجام دادیم. در این شرایط بازیکنی چون آندرانیک تیموریان و یا هاشم بیک‌زاده چند بازی انجام ‌می‌دهند و سپس مصدوم می‌شود. با این حال بازی با راه‌آهن این امیدواری را در من ایجاد کرد که در آینده بهتر بازی می‌کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها