کد خبر: ۱۶۱۰۵۶
زمان انتشار: ۲۲:۲۱     ۰۷ شهريور ۱۳۹۲
ظاهرا قرار بوده کی روش در این جلسه در مورد برنامه های آتی تیم ملی با مسوولان فدراسيون و سازمان ليگ صحبت كند و خودش هم بموقع در جلسه حاضر شد اما تاج به جلسه نیامد!
سايت گل – آخرين خبر ناگوار از فدراسيون فوتبال لغو اردوي تيم  زير 22 سال بود و حالا مي شود پاي گلايه عليرضا منصوريان هم نشست.با اين حال  ديگر به نظر مي رسد  بايد به اين مدل اخبار كه ناشي از بي پولي و مشكلات مالي فدراسيون مي شود عادت كرده باشيم  اما بي نظمي و سر كار گذاشتن مربيان تيم ملي از سوي مسوولان فدراسيون  ديگر نوبر است.

چند روز قبل کارلوس کی‌روش که به خاطر لغو اردوهای پی در پی تيم ملي  ناراحت است در جلسه ای با مهدی تاج و علی کفاشیان شرکت کرد و در آن نشست مقرر شد که امروز، پنجشنبه جلسه ای دیگر میان چند نفر  از مسوولان فدراسیون و او  برگزار شود اما در كمال تعجب این اتفاق نیفتاد.

ظاهرا قرار بوده کی روش در این جلسه در مورد برنامه های آتی تیم ملی با مسوولان فدراسيون و سازمان ليگ  صحبت كند  و خودش هم بموقع در جلسه حاضر شد . اتفاقا  سرمربي تيم ملي در محل جلسه علی کاظمی و بهروان را هم  دید اما وقتی متوجه شد که مهدی تاج به نشست نیامده به شدت عصبانی شد.

بعد از اين ماجرا سرمربی تیم ملی با عصبانیت نشست را ترک کرد و در محوطه ای باز نشست و با عصبانیت سر خود را تکان می داد.کی روش در این باره گفت:« هیچ حرفی نمی زنم و فقط بدانید آنهایی که قرار بود به این جلسه بیایند، نیامدند. با این وضعیت هیچ کاری نمی توان انجام داد.»

با اين حال مشخص نشد دليل غيبت تاج و سر كار گذاشتن كي روش چه بوده .حتي  علی کاظمی  مغز متفكر سازمان ليگ كه تمام برنامه ريزي ها را به تنهايي انجام مي دهد  هم از رئيسش بي خبر بود:« نمی دانم چرا تاج نیامده ولی اگر قرار بود او بیاید شخصی نیست که بدقولی کند. به من ابلاغ شده بود که جلسه ساعت 11 برگزار می شود و من هم آمده ام. اتفاقا با کی‌روش که صحبت کردم او می گفت قرار بود تاج در این نشست حاضر باشد ولی نیامده است.»

پيش از اين هم كي روش با تاج به مشكل برخورده بود و غيبت او در اين جلسه اين شائبه را به اذهان متبادر مي كرد كه رئيس سازمان ليگ دوباره با سرمربي تيم ملي به مشكل برخورده  اما اگر خوشبين باشيم  بايد به اين نكته برسيم كه  يا بي نظمي عجيب و غير قابل توجيهي در كار بوده (كه خودش جاي تاسف بسيار دارد) يا اينكه مشكلي براي تاج به وجود آمده كه  به جلسه اي با  اين اهميت  نرسيده است!شايد هم واقعا از اول قرار نبوده تاج در اين جلسه حضور داشته باشد كه اين هم واقعا عجيب است.

اما نكته جالب اينجاست كه تاج در تنها پاسخ خود در اين خصوص موضوع را به سمت ديگري برده و دركمال تعجب گفته است:« ناراحتی کی‌روش از من نبوده است بلکه او از دیر آمدن علی کاظمی و بهروان در جلسه ناراحت شده است.»با اين حال هر كدام از حالت هاي فوق كه صحت داشته باشد  اين فوتبال ملي ايران است كه مدام دارد از چپ و راست ضرر مي بيند.ظاهرا در رزوهايي كه بي پولي توي ذوق مي زند بي نظمي مي تواند مثل خوره روح و جسم كي روش و علاقه مندان به تيم ملي را نابود كند و اين اتفاق هم نشانه اي بارز بر شروع اين دوران آزاردهنده است !
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها