کد خبر: ۱۶۰۹۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: قلعه‌نویی به خاطر حرف و حدیث‌هایی که به وجود می‌آید مخالف عقد قرارداد استقلال و شرکت مجید بود.

علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که چطور شد این باشگاه با تولیدی شرکت مجید قرارداد بسته، اظهار داشت: بعد از آنکه شرکت آل‌اشپورت به استقلال نامه زد و قرارداد را فسخ کرد، پیشنهادات زیادی به باشگاه ما رسید که در نهایت فتح‌الله‌زاده تولیدی مجید را انتخاب کرد چون بهترین پیشنهاد را به ما ارائه کرده بود.

گفته می‌شود که با اصرار قلعه‌نویی استقلال با شرکت مجید قرار داد بسته، امیری در این خصوص به فارس گفت: چنین چیزی اصلا صحت ندارد.اتفاقا قلعه‌نویی راضی نبود شرکت مجید اسپانسر استقلال باشد، زیرا می‌دانست که این حرف و حدیث‌ها بوجود می‌آید اما باشگاه استقلال شرایط خودش را نگاه می‌کند و به همین دلیل با شرکت مجید قرارداد بست.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص ارسال پرونده این باشگاه به کمیته انضباطی AFC به خاطر پرتاب بطری به سمت بازیکنان بوریرام، گفت: آنها قطعا از ما توضیح می‌خواهند و ما هم از این موضوع دفاع خواهیم کرد، اما هرگز حرکت تماشاگرنماها را تأیید نمی‌کنیم چون این حرکات بجز ضربه‌زدن به استقلال سود دیگری ندارد،‌ما باید کار فرهنگی انجام دهیم هرچند کنترل 100 هزار نفر خیلی سخت است ولی تماشاگران هم باید بدانند که این کارها دودش در نهایت به چشم استقلال می‌رود.

وی در پایان گفت: هواداران فهیم استقلال باید بدانند که هیچوقت این کارها را انجام ندهند و اجازه توهین و پرتاب اشیاء را به دیگر تماشاگران ندهند چون کشور ما به کشور فرهنگ و ادب معروف است و باید از این اتفاقات در استادیوم‌ها جلوگیری شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها