کد خبر: ۱۶۰۸۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: «بحث عذرخواهي نيست. جباري به من تهمت زده، بايد بيايد و ثابت کند که من پول باشگاه را برداشته‌ام ورفته‌ام نشان شواليه با آن گرفته‌ام.»

598؛ بعد از يک برد دلچسب علي فتح الله زاده حسابي روي فرم است. مديرعامل استقلال که اين روزها بدجوري با مشکل بي‌پولي دست و پنجه نرم مي‌کند، از نمايش بازيکنان راضي است. استقلال به رغم کسر يک امتياز در رده دوم جدول قراردارد و بالانشين ليگ محسوب مي‌شود. با فتح الله زاده دقايقي به گفتگو نشستيم که ما حصل آن پيش روي شماست.


* اين روزها ايام به کام است ...
- بله، خدا را شکر. با تلاش کادرفني و بازيکنان خوب نتيجه مي‌گيريم. فشار روي بازيکنان ما بالا است. آنها تحت فشار هستند. اين فشردگي آسيب‌ديدگي و سلامت بازيکنان را زير سوال مي‌برد. من به غيرت بازيکنان آفرين مي‌گويم. آنها غيرت را هم پشت سر گذاشته‌اند و بالاتر رفته‌اند.


* قلعه‌نويي بعد از بازي از بي‌پولي ناراضي بود ...
- اکثر بازيکنان ما پول گرفته‌اند. بگذاريد دقيق بگويم. پژمان، لاوه، آندو و سياوش اکبرپور 4 بازيکني هستند که پول نگرفته‌اند. به خصوص سياوش. بقيه پول گرفته‌اند. ميانگين 250 ميليون تومان.


* کادرفني چطور؟
- نه آنها هم هنوز چيزي نگرفته‌اند. خيلي معرفت به خرج داده‌اند و ممنون آنها هستم. به هر حال وزارتخانه دچار تغيير و تحولات شده و زمان مي‌برد تا پول برسد. انشااله درست مي‌شود. شما ببينيد مجلس مصوب کرده 10 ميليارد تومان به ما بدهند اما هنوز يک ريال هم نرسيده.


* قرارداد شما با يک توليدي جديد بسته شده چرا آل‌اشپورت رفت و مجيد آمد؟
- آل‌اشپورت به ما اعلام کرد که نمي‌تواند اسپانسر ما باشد. بنابراين ما هم رفتيم سراغ اسپانسري که مي‌‌توانست بلافاصله جايگزين شود.


* آل‌اشپورت خودش از قرارداد انصراف داد؟
- بله، آنها گفتند چون بازيکنان شما از البسه ما ايراد گرفته‌اند نمي‌توانيم اسپانسر شما باشيم.


* برسيم به ماجراي جباري ...
- ببينيد در مورد او من نه هيچ صحبتي کردم و نه صحبتي خواهم کرد. حتي کساني که مي‌آيند خصوصي با من درباره او حرف مي‌زنند و بعد مي‌روند حرف‌هايي مي‌زنند، آنها را هم تکذيب مي‌کنم.


* اگر زمينه‌اي فراهم شود که آشتي و عذرخواهي شود چطور؟
- بحث عذرخواهي نيست. جباري به من تهمت زده، بايد بيايد و ثابت کند که من پول باشگاه را برداشته‌ام ورفته‌ام نشان شواليه با آن گرفته‌ام. در ثاني مگر او نگفته تا زماني که فتح الله زاده در استقلال است، من برنمي‌گردم؟


* يعني جباري ديگر استقلالي نمي‌شود؟
- چرا نمي‌شود؟ من که رفتم او مي‌تواند برگردد.


* يک جمله منتسب به شما در رسانه‌ها منتشر شده که جباري تا نيم فصل در سپاهان دوام نمي‌آورد. اين حرف شماست؟
- من هيچ حرفي درباره او نزدم و نخواهم زد و فقط برايش هر کجا که هست آرزوي موفقيت مي‌کنم.


* تاريخ داربي اعلام شده. 15 شهريور ... يعني شب 16 شهريور که سالگرد همان بازي 6 تايي‌هاي معروف است ...
- 6 تايي‌ها؟ کدام 6 تايي‌ها؟ ما به تاريخ فکر نمي‌کنيم. آن چيزي که عيان است چه حاجت به بيان است. فيلم 4 برد پشت سر ما در داربي موجود است. اين را هم مي‌دانند که پرسپوليسي‌ها 4 تايي‌ هستند.


* راستي کي‌روش هم در ورزشگاه خواب بود. نظري نداريد؟
- شايد خسته بوده. به هر حال پيش مي‌آيد. زياد روي اين قضيه حساس نيستم.


* کميته استيناف کسر يک امتياز از استقلال را تاييد کرده. نظر شما چيست؟
- ما اين راي را منصفانه نمي‌دانيم. اگر قرار به محروميت است ساير تيم‌ها هم بايد محروم شوند. کميته انضباطي مي‌گويد قبلا از طريق صداوسيما اطلاع‌رساني کرده. اين اسمش اطلاع‌رساني است؟ به هر حال ما به مراجع بالاتر شکايت مي‌کنيم. اگر شده به فيفا شکايت مي‌بريم.
روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها