کد خبر: ۱۶۰۸۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
پرسپولیس در دو دیدار از هفته‌های هفتم ادوار لیگ برتر، دربی خود را واگذار کرده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس جمعه از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میهمان فولاد خواهد بود.

پرسپولیس در تاریخچه رقابت‌های لیگ برتر و در هفته هفتم ادوار این رقابت‌ها و طی 12 دیداری که برگزار کرده است 3 پیروزی، 7 تساوی و 2 شکست را به ثبت رسانده تا به این ترتیب بتوان هفته هفتم را هم مانند هفته ششم، هفته تساوی‌های پرسپولیس بنامیم.

دو شکست پرسپولیسی‌ها در فصل‌های سوم و یازدهم هر دو مقابل استقلال رقم خورده تا سرخ‌ها از هفته‌های هفتم این دو فصل خاطرات تلخی را به همراه داشته باشند. همچنین 3 برتری این تیم در فصول دوم، هفتم و هشتم مقابل تیم‌های فجرسپاسی، پاس و پیام به ثبت رسیده و سایر دیدارهای این تیم در سایر فصول با تساوی همراه بوده است.

پرسپولیس همچنین در هفته‌های هفتم فصل‌های دهم و دوازدهم در اهواز میهمان فولاد بوده است که هر دو دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است.

به گزارش فارس، دو تیم در حالی جمعه برای بیست و سومین‌بار به مصاف هم می‌روند که در 22 دیدار رو در رو در کارنامه بازی‌های این دو تیم در تاریخ ادوار لیگ برتر 8 برد برای قرمزپوشان تهرانی، 6 برد برای خوزستانی‌ها و 8 تساوی ثبت شده است.

در این میان سهم قرمزپوشان تهرانی از 50 گلی که در دیدارهای رو در روی پرسپولیس – فولاد به ثمر رسیده 26 گل و سهم فولادی‌ها هم 24 گل است تا به این ترتیب علاقمندان به فوتبال، فردا در انتظار به ثمر رسیدن گل شماره 51 در این دیدار باشند.

فولاد تنها در فصل‌ هفتم در رقابت‌های لیگ برتر غایب بوده است تا به این ترتیب از تاریخچه دیدارهای پرسپولیس و فولاد در این فصل خبری نباشد.

در دیدارهای که این دو تیم در تهران به مصاف هم رفته‌اند (11 مسابقه) فولاد در دو بازی میزبان خود را شکست داده و در 5 مسابقه مقابل حریف تهرانی شکست خورده و در 4 دیدار کار دو تیم با تساوی به پایان رسیده است.

در جدول رده‌بندی پرسپولیس با 10 و داماش با 15 امتیاز در رده‌های پنجم و اول جدول قرار دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها