کد خبر: ۱۶۰۸۳۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
مسئولان تیم فوتبال استقلال در حال حاضر بحث ایجاد تغییرات در نیم فصل دوم را ندارد، اما اگر شرایط مهیا شود، احتمال جدایی 2 بازیکن از تیم وجود دارد.
باشگاه خبرنگاران، مسئولان تیم استقلال درخصوص جدایی آرش برهانی از این تیم بحثی را مطرح نمی کنند، اما اگر شرایط این جدایی مهیا شود وی از جمع آبی ها جدا میشود.

از طرفی دیگر عنوان شده است که یک بازیکن دیگر درفهرست مازاد آبی ها قرار دارد، اما این بازیکن از بین نفرات اصلی تیم نیست واز میان بازیکنان جوان ونیمکت نشین تیم یک بازیکن از جمع آبی ها جدا می شود.

شایان ذکراست بحث جدایی واحدی نیکبخت نیزمطرح می شد اما اعلام شده است که این بازیکن علی رغم حضور روی نیمکت استقلال وعدم حضور در ترکیب اصلی  از جمع آبی ها جدا نمی شود و درتیم استقلال ماندنی است زیرا برنامه ای برای جدایی وی ازتیم وجود ندارد.

ساموئل نیمی از مبلغ قراردادش را دریافت کرد

هافبک خارجی تیم استقلال که در ابتدای فصل قرار بود صبح آبی ها را ترک کند طبق شنیده ها با دریافت مبلغی از قراردادش تا پایان فصل در این تیم می ماند.

ساموئل با شرایط خاص به فوتبال خود در استقلال ادامه داد: زیرا این بازیکن فصل گذشته در خصوص مسائل مالی با مشکلات جدی روبه رو شد و به همین دلیل اعلام کرد که قصد ندارد در فصل جدید آبی ها را همراهی کند، اما این شنیده ها حاکی از آن است که این اتفاق در حالی با تغییرات همراه شد که ساموئل توانست نیمی از مبلغ قراردادش را دریافت کند تا راضی به ماندن در تیم استقلال شود.

شایان ذکر است: این بازیکن در حال حاضر جزء نفراتی است امیر قلعه نوعی به وی اعتقاد فراوانی دارد و ساموئل نیز در ترکیب این تیم مؤثر واقع شده است به همین دلیل وی قصد دارد تا پایان فصل در تیم استقلال بماند و از طرفی جزء نفراتی است که توانسته است از لحاظ مالی به دیگر بازیکنان برتری داشته باشد.

شنیده می شود که این بازیکن مبلغی از قراردادش را دریافت کرده است و قرار شده این اتفاق در مورد دیگر بازیکنان معترض که پول دریافت نکردند نیز رخ دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها