کد خبر: ۱۶۰۷۷۵
زمان انتشار: ۱۶:۲۸     ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز که پس از برخورد با دروازه‌بان اين تيم بيهوش به زمين افتاد و با تنفس مصنوعي کادر پزشکي خود به زندگي بازگشت، پس از بستري شدن در بخش CCU و انجام دو بار سي تي اسکن، از خطر شکستگي جمجمه و خونريزي مغزي گريخت.
بعد از مهدي کريميان که چندي پيش به خاطر تصادف با اتومبيل شخصي و درگيري با فردي ديگر به کما رفته بود و چند روزي هم در بيمارستان امام رضا(ع) تبريز بستري شد، نوبت به محمد ابراهيمي مهاجم اين تيم رسيد تا در بخش CCU اين بيمارستان بستري شود.

بازيکن تکنيکي و تند و تيز تبريزي‌ها در تمرين روز دوشنبه به ناگاه با حامد لک دروازه‌بان تيم خود برخورد کرد و بر زمين افتاد. ابراهيمي پس از آن بيهوش شده تا بهت همه حاضران در محل تمرين تراکتورسازي را فرا گيرد. کادر پزشکي اين باشگاه با تلاش فراوان و تنفس مصنوعي حيات را به اين بازيکن بازگرداند و بلافاصله هم وي را با آمبولانس به بيمارستان امام رضا(ع) انتقال دادند، همان بيمارستاني که مهدي کريميان در آن بستري شده بود.

دکتر مولايي پزشک تيم تراکتورسازي در گفتگو با مهر در خصوص اين اتفاق توضيح داد: ابراهيمي خم شده بود و بند کفش خود را مي‌بست که حواسش به لک نبود و به سرعت بلند شد و گيجگاه او همان لحظه به زانوي لک خورد و ابراهيمي را بيهوش کرد. متاسفانه او به مدت 15 ثانيه بيهوش شد که با تنفس مصنوعي وي را نجات داديم. چون حالت خوبي نداشت، بلافاصله با يک دستگاه آمبولانس اين بازيکن را به بيمارستان انتقال داديم.

وي ادامه داد: در بيمارستان هم پزشکان تلاش زيادي به خرج دادند و تا ساعت 12 شب دو بار از ابراهيمي سي تي اسکن کردند که مشخص شد او خوريزي زير جمجمه و داخل جمجمه ندارد و جمجمه‌اش هم نشکسته است. پزشکان تاکيد کردند که او بايد 24 ساعت کامل تحت نظر بماند ولي خود ابراهيمي به قدري بي‌تابي مي‌کرد که اجازه دادند در منزل استراحت کند.

پزشک تيم تراکتورسازي تصريح کرد: امروز بار ديگر ابراهيمي را تحت معالجه قرار مي‌دهيم تا آخرين وضعيت او را بررسي کنيم. بعد از اين معالجات مشخص مي‌شود که او شرايط تمرين کردن را دارد يا بايد به استراحت بيشتري بپردازد.

دکتر مولايي همچنين گفت: از وقتي به اين تيم آمدم اتفاقات ناگواري رخ داده و هر هفته يک سوژه خطرناک داشته‌ايم. اين هم از شانس من است و اميدوارم ديگر شاهد چنين اتفاقاتي نباشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها