کد خبر: ۱۶۰۷۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: «از دوستان گزارشگر می‌خواهم که در گزارش‌های خود برخی الفاظ را به کار نبرند یا مطالبی که باعث تنش و تشنج در ورزشگاه‌ها می‌شود خودداری کنند.»

598؛ متلک‌هایی که گزارشگران فوتبال در ورزشگاه‌ها به تیم‌ها می‌اندازند گاهی باعث دردسرشان می‌شود و صدای هواداران تیم‌ها و حتی مسئولان را درمی‌آورد. آخرین نمونه از این دست به واکنش مسئولان ورزشگاه تختی به گزارش علیفر در بازي پرسپوليس و نفت تهران مربوط می‌شود.


اکنون کمیته انضباطی به گزارشگران فوتبال هشدار داده مراقب نحوه گزارش کردن خود و جمله‌هایی که به کار می‌برند باشند. حسن‌زاده در این راستا گفته: «از دوستان گزارشگر می‌خواهم که در گزارش‌های خود برخی الفاظ را به کار نبرند یا مطالبی که باعث تنش و تشنج در ورزشگاه‌ها می‌شود خودداری کنند زیرا مطالبی که آنها در گزارش‌های تلویزیونی بیان می‌کنند بلافاصله از طریق موبایل به تماشاگران در ورزشگاه منتقل می‌شود و همین مسئله باعث تنش و تشنج در ورزشگاه می‌شود.»


وي افزود: «از آنها خواهش می‌کنم به حواشی غیرمفید که دردی از فوتبال را درمان نمی‌کند، نپردازند. بیان برخی مطالب در مورد برخی بازیکنان که مثلا از تیمی به تیم دیگر رفته‌اند باعث تنش می‌شود و شخم زدن حواشی گذشته و بیان آنها هیچ کمکی به فوتبال نمی‌کند. از گزارشگران محترم هم می‌خواهم این موارد را رعایت کنند.»
قانون
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها