کد خبر: ۱۶۰۶۳۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
محمد رضا خلعتبری گفت:می خواهم در لیگ ایران بازی کنم و فقط هم برای پرسپولیس بازی می کنم.

598، وی در گفت و گوی تلفنی با برنامه 90 درباره زمان عقد قراردادش با باشگاه عجمان و اینکه این قرارداد را قبل از تغییر نام لیگ امارات بسته یا پس از آن عنوان کرد:اگر یادتان باشد در برنامه 90 که آمدم گفتم از امارات آمدم.من همان روز 23 اردیبهشت  با عجمان قرارداد بستم.در واقع سه روز پس از اینکه لیگ ایران تمام شد با عجمان قرارداد بستم.

 

وی ادامه داد: برگه قراردادم هست.تاریخ قراردادم در برگه ثبت شده است و روز 24 اردیبهشت قرارداد بستم.خلیج برای من خلیج فارس است و این مساله را من در امارات هم بیان کردم.

 

مهاجم فصل گذشته تیم سپاهان درباره اینکه مبلغ غرامت باشگاه عجمان چقدر است گفت:این مبلغ اول یک میلیون دلار بود ولی باشگاه عجمان پذیرفت که این مبلغ با 800 هزار دلار و به صورت قسطی پرداخت شود.

 

وی ادامه داد:اگر به عجمان می رفتم دو ساله 7 میلیارد می گرفتم ولی به رویانیان هم گفتم  برایم پول مهم نیست.می خواهم در لیگ ایران بازی کنم و فقط هم برای پرسپولیس بازی می کنم.

 

خلعتبری درباره اینکه با توجه به پایان مهلت نقل و انتقالات در تیر ماه آیا می تواند در لیگ برتر بازی کند یا نه گفت:من هیچ مشکلی با بازی در لیگ ایران ندارم.با کفاشیان صحبت کردم .او گفت شرایط خاصی است و می توانی برگردی.
 

اوج

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها