کد خبر: ۱۶۰۶۰۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
سالار عقیلی از انتشار پنج آلبوم موسیقی جدیدش در آینده نزدیک و توزیع آنها در بازار موسیقی خبر داد .«یار مست»،«میخانه خاموش» وآلبوم کنسرت مهرنوازان از جمله این آثار او هستند.
به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایرانی از انتشار آلبوم‌هایش در آینده نزدیک خبر داد.

این خواننده توضیح داد: یک اثر در قالب cd  و  dvd با آهنگسازی فرهاد فخر الدینی و با صدای من در آستانه انتشار است. این اثر مربوط به کنسرت مهر نوازان است که دو سال قبل در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی  اجرا شد و هم‌اکنون در مراحل تولید است.

خواننده ترانه ماندگار «وطنم» درباره اثر دیگرش گفت: مجموعه‌ای از آثارم را که پیش‌تر با آهنگسازی نوید دهقان به روی صحنه برده بردیم و تبدیل به آلبوم موسیقی نشده است، به زودی منتشر می‌شود.

سالار عقیلی ادامه داد:بخشی از این آثار در دستگاه بیات ترک و آواز دشتی هستند و به زودی به دست مخاطبان می رسد.

عقیلی با اشاره به این‌که نام این مجموعه هنوز مشخص نشده است گفت : آلبوم دیگرم با آهنگسازی پیمان خازنی ضبط شده است که به‌زودی به بازار می‌آید.

سالار عقیلی در توضیح آثارش گفت: «یار مست» در آستانه انتشار است و آلبومی هم که قرار بود زمستان گذشته منتشر شود هنوز به بازار نرسیده است .

به گفته وی : «میخانه خاموش» اثری است به آهنگسازی سعید فرج پوری که با گروه دستان تولید شده و به زودی روانه بازار می شود. مراحل تولید این اثر به اتمام رسیده و توسط شرکت ققنوس راهی بازار خواهد شد.

در گروه دستان که آلبوم میخانه خاموش به زودی از آن ها منتشر خواهد شد حمید متبسم نوازنده تار و سه‌تار، حسین بهروزی‌نیا نوازنده بربط، سعید فرج پوری نوازنده کمانچه، پژمان حدادی نوازنده تنبک و سازهای کوبه‌ای و بهنام سامانی نوازنده سازهای کوبه‌ای هستند. از اعضای پیشین این گروه می‌توان به محمد علی کیانی‌نژاد، مرتضی اعیان، کیهان کلهر، بیژن کامکار، پشنگ کامکار و اردشیر کامکار اشاره کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها