کد خبر: ۱۶۰۴۹۳
زمان انتشار: ۱۸:۱۴     ۰۴ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال از نامهربانی‌هایی که در دوران بازی‌اش در استقلال تهران به او شده، گله‌مند است و می‌گوید: «این بدرفتاری‌ها برای همیشه در ذهنم می‌ماند.»
میلاد میداوودی که امسال بازهم با پیراهن آبی اما این بار برای استقلال خوزستان بازی می‌کند، در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر رودرروی تیم سابقش قرار می‌گیرد. میداوودی از استقلال تهران تیم سابق خود، شرایط استقلال خوزستان و جدال این دو تیم در هفتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر گفت.

 

* در هفته هفتم باید به مصاف هم تیمی های سابقتان در تیم استقلال تهران بروید، این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- دیدار بسیار سختی برابر استقلال تهران که در بازی‌های آسیایی هم حضور دارد، خواهیم داشت. این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. تیم ما سه بازی گذشته خود را از دست داده و فکر می‌کنم در این دیدار جایی برای از دست دادن امتیاز نداریم.

 

* پیش‌بینی‌تان از این بازی چیست؟ فکر می‌کنید بتوانید استقلال تهران را که اکنون شرایط خوبی در جدول دارد، در اهواز شکست دهید؟

- ما برابر استقلال در زمین خودمان بازی می کنیم و درست است که این هفته به تیم سخت استقلال خورده‌ایم ولی باید سه امتیاز بازی را به دست آوریم و مطمئن هستم این کار را هم انجام خواهیم داد.

 

* باتوجه به این که سابقه حضور در تیم استقلال تهران را دارید، چقدر برای این دیدار انگیزه دارید؟

- به هر حال هر بازیکنی که رو به روی تیم سابقش قرار می‌گیرد، انگیزه خاصی دارد؛ به ویژه این که حریف این هفته ما استقلال هم است. دوست دارم باتوجه به این که میزبان این تیم هستیم، یک بازی بسیار خوب برابر آن‌ها انجام دهیم تا همه لذت ببرند و ان‌شاءالله بتوانیم سه امتیاز بازی را هم ازآن خود کنیم.

 

* در این دیدار برای اثبات خود چقدر انگیزه دارید؟

- میلاد میداوودی احتیاجی ندارد که خود را به کسی ثابت کند، چرا که برای بیشتر افراد ثابت شده است. شاید اگر آن زمان که در استقلال بودم، مصدوم نمی شدم اکنون شرایطم بسیار بهتر از این بود. من پایم را برای استقلال تهران دادم اما یکسری نامهربانی‌ها و بدرفتاری‌ها در این تیم با من شد که هیچ وقت از این اتفاقات نمی گذرم و همیشه در ذهن من می‌ماند. با بازی‌هایی که امسال انجام می‌دهم، همه خواهند دید که من همان میلاد میداوودی گذشته هستم و صد درصد هم به آقای گلی فکر می کنم.

 

* فکر می‌کنید چرا در استقلال تهران زمان زیادی برای حضور در زمین به شما داده نمی شد؟

- کسانی که در این تیم بودند به جای این که به من کمک کنند، بیشتر کارهایی کردند که من را خراب کرده تا در استقلال نمانم. هر چند که این افراد خیلی برای من مهم نیستند و کوچکتر از این هستند که بخواهم به آنها فکر کنم.

 

* شرایط تیم برای دیدار با استقلال تهران چطور است؟

- حریف‌مان استقلال، یک تیم بزرگ است ولی ما هم استقلال خوزستان هستیم و درست است که به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر آمده‌ایم اما بازیکنان و جوانان بسیار خوبی داریم که می‌توانیم با آنها موفق باشیم. امیدوارم این هفته به صورتی تمرین کنیم که بتوانیم نقاط ضعف‌مان را پوشش داده و به سه امتیاز بازی با استقلال تهران برسیم.

 

* فکر می‌کنید استقلال خوزستان چقدر نیاز به زمان دارد تا بتواند به تیمی آماده و هماهنگ تبدیل شود؟

- فکر می‌کنم اگر ما در بازی با استقلال تهران نتیجه بگیریم، می‌توانیم در بازی‌های بعد باتوجه به وقفه‌ای که در لیگ به وجود می‌آید، شرایطمان را بهتر کنیم. در این مدت باید کارهایی در تیم انجام بگیرد. ویسی بسیار تلاش می‌کند تا نقاط ضعف تیم را بپوشاند اما متاسفانه در بعضی بازیها اشتباه‌های فردی داریم و نمی شود این موضوع را کتمان کرد. به هر حال امیدوارم در تمرینات به صورتی کار کنیم تا شرایطمان بهتر از وضعیت فعلی شود.

 

* ارزیابی تان از داربی هفته قبل چیست؟ چه شد که با آن نتیجه سنگین برابر فولاد مغلوب شدید؟

- همه از باخت برابر فولاد ناراحت هستند. در این دیدار ما بسیار راحت می‌توانستیم پیروز شویم اما متاسفانه بازی را واگذار کردیم. 10نفره شدن تیم، کار ما را سخت کرد ولی ما این هفته یک بازی بسیار سخت‌تر از دیدار با فولاد داریم و باید از این بازی امتیاز لازم را بگیریم تا با یک برد خانگی بتوانیم باخت‌هایی را که طی هفته‌های اخیر داشته‌ایم، کم رنگ‌تر و جبران کنیم و درنهایت شرایطمان را برای بازی‌های آینده بهتر کنیم. در دو بازی از دیدارهایی که شکست خورده‌ایم، 10نفره بوده‌ایم. روبه‌روی فولاد نیز شاید اگر 10نفره نمی‌شدیم و موقعیت گلزنی که توسط کعبی برایمان به وجود آمد، هدر نمی‌رفت، چنین نتیجه‌ای رقم نمی‌خورد. هر چند که این اتفاقات جزو بازی هستند.

ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها