کد خبر: ۱۶۰۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۲۸ تير ۱۳۹۰

کیهان نوشت:در حالي كه تنها دو سال از آخرين نماز جمعه هاشمي رفسنجاني در دانشگاه تهران مي گذرد برادر وي و مسئول سياسي حزب كارگزاران به تحريف تاريخ پرداخت و گفت: بستر را اينگونه فراهم كردند كه آيت الله هاشمي رفسنجاني ديگر در نماز جمعه شركت نكند!

محمد هاشمي گفت: حالا اگر بستر را اينگونه بسازيم كه يك عده از به اصطلاح تشكل ها يا جريان هاي سازمان يافته بيايند و آنجور عليه آقاي هاشمي شعار بدهند يا مثلا توهين كنند هم به ساحت نماز جمعه توهين شده و هم به شخص آقاي هاشمي.

تحليل وارونه برادر هاشمي رفسنجاني از آخرين نماز جمعه وي در حالي است كه عده اي از عناصر خياباني فتنه در هنگام برگزاري نماز جمعه با كفش و به صورت مختلط به اقامه نماز پرداختند! و در حالي كه نمازگزاران مشغول نماز بودند آنها با سنگ پراني مشغول حفظ قداست نماز جمعه بودند! بنا به ادعاي برادر هاشمي رفسنجاني آخرين نماز جمعه هاشمي در حالي برگزار شد كه وي برخلاف جريان نظام و انقلاب در خطبه هاي نماز جمعه به تحليلي وارونه از نتيجه انتخابات پرداخت كه باعث شادماني نيروهاي ضدانقلاب و رسانه هاي بيگانه شد. وي در اين خطبه ها حتي اغتشاشات خياباني را هم محكوم نكرد.

محمد هاشمي در ادامه اين مصاحبه كه با خبرگزاري ايلنا انجام داده است يك رپرتاژ تبليغاتي را براي هاشمي رفسنجاني تهيه كرده و انقلاب بي هاشمي را امري محال دانسته و گفته است: «انقلاب بي هاشمي روياي محال است، مردم هاشمي را با انقلاب مي شناسند.»

اين در حالي است كه در ساليان گذشته مردم از راي دادن به آقاي هاشمي رفسنجاني خودداري ورزيده و به كساني هم كه از جانب ايشان مورد حمايت قرار گرفته بودند راي نداده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها