کد خبر: ۱۶۰۲۳۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
شرایط نامناسب کادر فنی تراکتورسازی تبریز پس از توقف مقابل قعرنشین/
ناکامی تراکتورسازی تبریز در هفته ششم رقابت‌های لیگ یزدهم برابر تیم قعرنشین فجرشهید سپاسی که تنها یک پیروزی در کارنامه خود به ثبت رساند زیاد به مذاق مدیران ارشد این باشگاه خوش میامد از این رو آنها فرصت را مغتنم شمردند تا به مجید جلالی سرمربی تیم خود اولتیماتوم بدهند که اگر نتواند با تراکتورسازی موفق شود قطعا وی را از کار برکنار خواهند کرد.
ناکامی تراکتورسازی تبریز در هفته ششم رقابت‌های لیگ یزدهم برابر تیم قعرنشین فجرشهید سپاسی که تنها یک پیروزی در کارنامه خود به ثبت رساند زیاد به مذاق مدیران ارشد این باشگاه خوش میامد از این رو آنها فرصت را مغتنم شمردند تا به مجید جلالی سرمربی تیم خود اولتیماتوم بدهند که اگر نتواند با تراکتورسازی موفق شود قطعا وی را از کار برکنار خواهند کرد.

مدیران باشگاه تراکتورسازی برای حمایت از کادر فنی خود با اختلاف نظر جدی رو به رو هستند، عده‌ای مخالف حضور جلالی در این باشگاه هستند و عده‌ای حامی مربیگری وی در این باشگاه پرطرفدار از این رو موافقان و مخالفان آقا معلم هر روز برای برتری نسبت به یکدیگر تلاش می‌کنند از دیگری سبقت بگیرند تا در نهایت به خواسته خود دست پیدا کنند.

مخالفان مجید جلالی پس از ناکامی تیم تراکتورسازی برابر تیم قعر نشیت جدول رده بندی که هفته گذشته با شکست سپاهان نخستین سه امتیاز خود در لیگ جدید را به دست آورد به شدت انتقاد کردند و از کم کاری برخی بازیکنان و عدم توجه کادر به نتایج تیم انتقاد کردند و نسبت به ادامه کار به جلالی و همکارانش هشدار دادند که اگر شرایط به همین شکل پیش برود آنها تصمیمی اساسی در خصوص سرنوشت جلالی اتخاذ خواهند کرد.

این اتفاق نشان می‌دهد آقا معلم با وجود جذب ستاره‌های نامدار در فصل نقل و انتقالات شرایط پایداری در تبریز ندارد و هر لحظه ممکن است امکان نشستن روی یکی از پرطرفدارترین تیم‌های لیگ برتر را از دست بدهد از این رو وی با نگرانی و استراس فراوان روزهای پیش رو را سپری می کند.

گفته می‌شود برخی مخالفان جلالی معتقدند برای موفقیت در بازی‌های لیگ برتر باید به مربی جدیدی رو بیاونرد اما مدیرعامل باشگاه که در زمره موافقان جلالی به شمار می‌رود این مساله را به شدت رد می کندو از ابقای مجید جلالی در تراکتورسازی تبریز سخن به میان می‌آورد.

مدیرعامل تراکتور ساعتی ضمن تلاش برای آرام کردن اوضاع  گفت: «تراکتور در حال حاضر به آرامش نیاز دارد. مشکلی با بازیکنان و کادر فنی نداریم و فقط می‌خواهیم شرایط تاکتیکی تراکتور بهتر شود. ما عملکرد تیم را با سال گذشته مقایسه کردیم و نتایج قابل قبول هستند اما باید از این هم بهتر شود.» زینی‌زاده درباره صحبت‌های دلفکار –عضو هیات‌مدیره- نیز چنین توضیح داد: «من نمی‌دانم منظور دلفکار دقیقا چه بوده اما فکر می‌کنم او نتوانسته مقصود اصلی‌اش را بیان کند.»

محمدجواد دلفکار در مصاحبه‌اش عنوان کرده بود «برخی بازیکنان در بازی با فجر سنگین بودند و دوندگی لازم را نداشتند. اعتقادم بر این است که برخی نفرات کم‌کاری کردند و مدیریت باید آنها را جریمه کند.» اما مدیرعامل باشگاه با قاطعیت می‌گوید: «هیچ‌کدام از بازیکنان تراکتور به دلیل بازی ضعیف مقابل فجر جریمه نمی‌شوند.»

زینی‌زاده در ادامه می‌گوید: «مجید جلالی انتخاب هیات‌مدیره تراکتور بود. همه اعضای هیات‌مدیره به وی اعتماد دارند. تراکتور اگر مشکلاتی از نظر فنی و تاکتیکی دارد ما تیم را تقویت می‌کنیم. من می‌دانم که هواداران تراکتور بیشتر از این حرف‌ها از تیم ما انتظار دارند. نظر آنها هم کارشناسی است و باید پذیرفت.»

زینی‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا دیدار با سایپا آخرین فرصت جلالی است، می‌گوید: «انتظار من این است که تراکتور مقابل سایپا جنگنده و هجومی بازی کند. جلالی می‌داند که ما این تیم را برای بردن بسته‌ایم نه تساوی و باخت. در بازی با فجر و مس تیم ما نتوانست حمله‌های موثر انجام دهد. باید تدابیر خاص اندیشیده شود تا تراکتور بهتر از این باز کند. من نگرانی هواداران را درک می کنم و اگر لازم باشد تذکر جدی به جلالی خواهم داد.»

با این اظهارات، هر چه به بازی تراکتور- سایپا در روز جمعه نزدیک‌تر می‌شویم حساسیت این بازی بیشتر شده و کسب سه امتیاز برای سرخپوشان تبریزی حیاتی‌تر می‌شود. هواداران تراکتور باید امیدوار باشند فشاری که روی کادر فنی و بازیکنان این تیم وارد شده بر روی عملکرد آن‌ها در این دیدار تاثیر منفی نداشته باشد.

با این وجود سوالی که در این بین برای برخی هواداران تراکتورسازی تبریز به وجود می‌آدید اینست که آیا جلالی زمستان تبریز را از نزدیک مشاهده خواهد کرد یا این که مجبور است قبل از فصل زمستان با این تیم خداحافظی اجباری داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها