کد خبر: ۱۶۰۱۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
مربي سپاهان با انتقاد از لغو اردوي تيم ملي، درباره ماجراي جباري در سپاهان مي‌گويد که اين امر با درخواست خود جباري صورت گرفته است.
محمود کريمي در گفت‌وگو با ايسنا درباره آخرين وضعيت سپاهان گفت: ما هر سال که قهرمان شده‌ايم در اوايل فصل دچار افت کوتاهي شده‌ايم. به همين دليل افت کوتاه مدت سپاهان، ما را نگران نکرد. ما بازي‌ها را خوب شروع کرديم و متاسفانه با يک بحران کوچک برخورد کرديم. با پيروزي برابر صباي قم از آن بحران کوچک خارج شديم و آماده ديدار بعدي هستيم.
 


او در پاسخ به سوالي درباره ماجراي جباري اظهار کرد: متاسفانه يک سري گمانه‌زني‌ها ايجاد شده است که پايه‌اي ندارد. من واقعيت را به شما مي‌گويم تا اين ماجرا روشن شود. در ماجراي جباري، نه اخراجي وجود دارد و نه ناراحتي فني. کادر فني سپاهان از جباري راضي بود و البته ما هم توقع نداشتيم جباري همان عملکردي را که در استقلال داشت را بلافاصله در سپاهان ارايه دهد. قاعدتا نياز به زمان بود تا او مجددا اوج‌گيري کند اما از همان روزهاي اول جباري چند بار به کرانچار گفت که مي‌خواهد مدتي از فوتبال دور باشد و هيچ جايي هم نمي‌رود. اين مساله را دو، سه بار به کرانچار گفت و او هم به جباري گفت باشد و برو هر وقت تمرکز پيدا کردي برگرد. اين‌که گفته مي‌شود تماشاگران فحش داده‌اند يا ليدرها فلان کرده‌اند همه و همه دروغ است.
 


مربي سپاهان در ادامه تاکيد کرد: صحبت‌هاي جباري براي کرانچار تعجب‌آور بود. به هر حال من فکر مي‌کنم جباري روحيه‌اي خاص دارد و شايد تحت فشار بوده، شايد دلش با استقلال بوده و هزار شايد ديگر که تنها خود جباري بايد به آنها پاسخ دهد. از نظر من جباري يک انسان خوب و بازيکني با قابليت فني بالاست که مي‌تواند به ما خيلي کمک کند. با اين حال من باز هم مي‌گويم که هيچ مشکل فني‌اي ميان سپاهان و جباري نبود و او به خاطر خستگي، خواست تا مدتي در کنار ما نباشد و کرانچار هم با خواسته‌ي او موافقت کرد.
 


او در پاسخ به اين سوال که نظرش راجع به لغو اردوي تيم ملي چيست، اظهار کرد: اصول کاري اين است که بايد با درخواست‌هاي سرمربي موافقت شود. خصوصا وقتي پاي منافع ملي در ميان باشد. اگر کي‌روش را قبول داريم بايد درخواستش را اجابت مي‌کرديم. اين‌که روزهاي فيفا را به اين راحتي از دست بدهيم اصلا خوب نيست. اين زشت است که به خاطر مسائل مالي اردوي ما لغو شود. ما فوتبالي پرهزينه داريم و حالا چرا به خاطر مسائل مالي بايد اردو لغو شود را نمي‌دانم. همه بايد کمک کنند تا خواسته‌هاي سرمربي تيم ملي محقق شود و بهانه‌اي براي آينده باقي نماند.
 


کريمي در پاسخ به سوالي درباره بازي اين هفته تيمش برابر داماش گفت: آخرين ديدار ما برابر داماش، براي من خيلي تلخ بود. ما برابر آنها قهرماني را از دست داديم. آنها تيم خوبي هستند و با توجه به برد اين هفته‌شان، با روحيه به مصاف ما مي‌آيند هرچند چمن مصنوعي ورزشگاه آنها کار را سخت مي‌کند اما بايد با آنها کنار بياييم و با يک برد، ان‌شاءالله به جمع مدعيان بازگرديم.
 


مربي سپاهان در پايان با تمجيد از محمد غلامي، بيان کرد: چون خودم مهاجم بودم مي‌دانم که يک مهاجم نياز به آمادگي بالا از لحاظ روحي رواني دارد. سال گذشته فشار بر روي غلامي بالا بود و او نتوانست قابليت‌هايش را نشان دهد اما امسال با اعتماد به نفس بيشتري که پيدا کرده خيلي به ما کمک کرده است. جدايي خلعتبري و سوکاي از سپاهان باعث شد عده اي بگويند خط حمله سپاهان ضعيف است اما چرا نمي‌بينند که از 8 گل سپاهان، 6 گل سهم مهاجمان است؟ اميدوارم روند موفقيت‌هاي غلامي و ساير مهاجمان و بازيکنان سپاهان ادامه‌دار باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها