کد خبر: ۱۵۹۹۴۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
خبر کوتاه بود. مجتبی جباری هافبک طراح سابق استقلال و کنونی سپاهان در آستانه بازی حساس سپاهان و صبا قم اردو این تیم اصفهانی را ترک کرد و راهی تهران شد.
گرچه پیش تر هم صحبت هایی در خصوص جدایی شماره 8 زرد پوشان از این تیم می رسید ولی بنظر این بار موضوع جدی است و جباری قصد برگشت به جمع سپاهانی ها را ندارد.

 به گزارش بولتن نیوز، جباری که خبر اخراج او از سپاهان توسط کرانچار رسما تایید شده است، دیار زاینده رود را رسما ترک کرد و درصدد است با فسخ قراردادش در نیم‌فصل با تیمی دیگر به لیگ برتر بازگردد.

البته قائم مقام باشگاه سپاهان در پاسخ به اين سوال که آيا جباري به آن ها اعلام کرده پيش پرداختي که دريافت کرده است را پس مي دهد و از اين تيم جدا مي شود، عنوان کرد:اصلا چنين حرفي از سوي مجتبي جباري مطرح نشده است. تابش اظهار داشته است: قرار است در هفته آينده جلساتي را برگزار کنيم مشکلات دو طرف برطرف شود. با زلاتکو کرانچار و مجتبي جباري صحبت خواهيم کرد تا هرچه زودتر اين مشکل برطرف شود.

با توجه به صحبت های جباری پر حاشیه در خصوص مشت زدن به صورت فتح الله زاده و موضع گیری دو طرف علیه همدیگر و رابطه شکرآب جباری و قلعه نوعی در سالهای اخیر بنظر بازگشت 8 تکنیکی به جمع آبی پوشان کمی دور از ذهن باشد.



از طرفی نبود یک هافبک خلاق در میانه میدان پرسپولیس،مصدومیت رضا حقیقی و در طرفی دیگر کری های معروف رویانیان و فتح الله زاده که بر سر هر مسئله ای اختلاف دارند و با توجه به انتقال قاضی از پرسپولیس به استقلال به احتمال قوی ظرف روزهای آینده مذاكرات جباری-پرسپولیس شكل جدی‌ به خود بگیرد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس پیش تر و قبل از شروع لیگ گفته بود اگر علي دايي، مجتبي جباري را بخواهد با اين بازيکن وارد مذاکره مي شود.

باید منتظر ماند و دید جباری به جمع آبی پوشان باز می گردد یا در ترکیب تیم دیگری در نیم فصل دوم قرار می گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مجی خندون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۲
۰
۰
استقلال سروره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها