به گزارش 598 به نقل از سایت گل - مدافع بلندقامت آبی پوشان این روزها با جدیت بیشتری تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می کند تا بتواند در اردوگاه استقلال جایگاه مستحکمی برای خود با نظر سرمربی دست و پا کند
با حنیف عمران زاده در آستانه جدال تیمش مقابل راه آهن گپی کوتاه زده ایم :
بازی با بوریرام خوب نبود قبول داری ؟ 
این بازی یک نشانه خوبی داشت و آن هم این که همه دیدند چه تیم قدری به جدال استقلال آمده و خبری از تیم دست و پا بسته و با شانس بالا آمده که برخی رسانه ها ساخته بودند نیست ، ما در این بازی یک گل در دقایق ابتدایی زدیم و یک موقعیت خوب دیگرمان به گل تبدیل نشد . در ادامه هم بازی کمی به گره برخورد کرد و بچه ها هم خسته شدند ، در نیمه دوم هم بازی به همین منوال پیش و رفت و البته من خوشحالم که توانستیم در نهایت این بازی حساس و سرنوشت ساز را ببریم و دل هواداران مان را شاد کنیم.
استقلال تا موعد بازی برگشت فرصت خوبی دارد ، اما در این بین یکی اردوی تدارکاتی تیم‌ملی و دیگری فشردگی بازی های لیگ است که می تواند برای استقلال دردسر ایجاد کند ، این دو مورد را چطور می بینی؟
صد در صد این دو مانع بزرگ می تواند برای ما دردسر ایجاد کند ، چرا که ما هم بدنسازی به موقعی نداشتیم و بچه ها آمادگی مطلوب خود را ندارند و هم بازیکنان ما در این مدت در اردو های تیم ملی حضور داشتند ،  به هر حال از ابتدای بازی های لیگ که فشرده بازی کردیم و اگر بنا باشد در ادامه هم همین منوال را داشته باشیم برای استقلال دردسر ایجاد می شود ، به هر حال من امیدوارم مسئولان نگاه ویژه ای به استقلال داشته باشند و استقلال را هم به عنوان نماینده ایران حمایت کنند تا بتوانیم هم از عنوان استقلال و هم از نام ایران دفاع کنیم .
بازی با راه آهن هم که در پیش است.
اول اینکه باید بگویم که راه آهن مربی خیلی خوب و کاربلدی دارد و از بازیکان خوب و با انگیزه ای  بهره می برد ، در ثانی برای ما راه آهن یا هر تیم دیگری فرق نمی کند چرا که هدف ما دفاع از عنوان قهرمانی است و باید از همین ابتدا امتیازات مان را جمع کنیم تا در اخر فصل به لحاظ امتیازی دچار دردسر و مشکل نشویم.
علی پروین و رویانیان از پرسپولیسی هایی بودند که از استقلال در مقابل بوریرام حمایت کرده و به ورزشگاه آمدند ، این رفتار پرسپولیسی ها را چطور می بینی؟
این هم از منش پهلوانی علی آقا و آقای رویانیان است که بازی استقلال را به دید بازی رنگی نگاه نکردند و با بزرگمنشی از استقلال به عنوان نماینده ایران حمایت کردند ، من به نوبه خودم دست این عزیزان و سایر پرسپولیسی ها را به گرمی می فشارم و امیدوارم بتوانیم در نهایت با راهیابی به فینال آسیا پاسخ محبت این عزیزان را بدهیم  .