کد خبر: ۱۵۹۸۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
عملکرد استقلال مقابل بوریرام و شکست‌های اخیر پرسپولیس باعث شده هواداران این تیم‌ها بیش از پیش حسرت از دست دادن مجتبی جباری و علی کریمی را بخورند.

598، استقلال و پرسپولیس فصل جاری را در شرایطی آغاز کردند که بازیکنان خلاق و طراح خود را از دست دادند.مجتبی جباری پس از هشت سال استقلال را ترک کرد و به سپاهان رفت و هر چند که آبی ها تا اینجای کار در لیگ برتر قدرتمند ظاهر شدند اما جای خالی جباری کاملا در مسابقات این تیم به چشم می آید.

 

نمایش استقلال در لیگ قهرمانان مقابل بوریرام بیش از پیش نشان داد که جای جباری پر شدنی نیست و به همین دلیل نیز هواداران استقلال خواستار بازگشت وی هستند.

 

از سوی دیگر پرسپولیس نیز با وجود کسب چند نتیجه مناسب در ابتدای فصل باز هم به روزهای ناکامی برگشته و کم کم از جمع تیم های بالای جدول فاصله می گیرد.

 

هواداران این تیم نیز شعار علیه پرسپولیس را آغاز کرده و اقدام به تشویق علی کریمی می کنند تا نشان دهند جای خالی وی را در تیم دایی حس می کنند.

 

با توجه به رابطه خاص دایی و کریمی، بازگشت این بازیکن به پرسپولیس امری بعید به نظر می رسد اما با توجه به اختلاف اخیر بین جباری و سرمربی سپاهان، استقلالی ها امیدوارند نیم فصل دوم بار دیگر شماره 8 محبوب خود را در تیم ببینند.

نامه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها