کد خبر: ۱۵۹۷۷۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
کاپیتان تیم فوتبال نفت‌تهران گفت: ما مقابل پرسپولیس تهاجمی بودیم و این تیم را اذیت کردیم.

به گزارش 598،علیرضا عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیروزی یک بر صفر نفت مقابل پرسپولیس عنوان کرد: برد شیرینی بود پیروزی در دقایق پایانی شیرینی خاصی دارد. پرسپولیس هم در دقیقه‌ای گل خورد که نتوانست کاری کند و تا خواست بازی را شروع کند سوت پایان بازی به صدا درآمد و 3 امتیاز را کسب کردیم.

وی در مورد اینکه آیا معتقد است بهتر از پرسپولیس بازی کرده‌اند خاطرنشان کرد: به نظر من پرسپولیس آنچنان موقعیت خطرناکی نداشت اما ما واقعاً خوب بازی کردیم، البته این نظر من است، تهاجمی بودیم و پرسپولیس را اذیت کردیم.

کاپیتان نفت یادآور شد: آن پرسپولیسی که ما مقابل مس دیدیم سرحال‌تر بود به هرحال ما هم قسم شده‌ بودیم که برای کسب سهمیه آسیایی پرسپولیس را شکست دهیم و بردهایمان تداوم داشته باشد، امیدوارم این موضوع در دیدار هفته آینده مقابل ذوب‌آهن هم تکرار شود.

عزتی درباره اینکه آیا زمین چمن ورزشگاه تختی مناسب بود، تصریح کرد: چمن ورزشگاه تختی همانند چمن ورزشگاه شهرستان‌هاست اما طبیعتاً ورزشگاه آزادی چمن بهتری دارد اما در مجموع این چمن هم بد نبود.

وی در مورد اینکه آیا در این پیروزی شانس هم وجود داشت، تاکید کرد: به هرحال ما تلاش کردیم که شانس سراغمان آمد، اگر کاری نمی‌کردیم که شانس هم یاریمان نمی‌کرد. ما تمرینات خوبی انجام داده بودیم و نقاط ضعف پرسپولیس را شناخته بودیم و از همین نقاط استفاده کردیم.

کاپیتان نفت در مورد اینکه به عنوان بازیکن اخلاق این بازی انتخاب شد، اظهار داشت: تمام بازیکنان نفت افراد با اخلاقی هستند، در باشگاه ما اخلاق حرف اول را می‌زند، بازیکنان اگر می‌خواهند به تیم ملحق شوند ابتدا باید اخلاقشان تائید شود حالا در دیدار روز گذشته هم قرعه به نام من افتاد و شانس با من بود.

وی در مورد اینکه آیا با این پیروزی روحیه بخش نفت می‌تواند در ادامه نیز موفق باشد، گفت: یحیی پس از بازی با ما صحبت می‌کرد و به ما گفت که اگر می‌خواهید بزرگ شوید نباید زود اشباع شوید، باید تلاش خود را در هر بازی بیشتر کنید ما نباید معرور شویم زیرا راه زیادی تا گرفتن سهمیه آسیایی داریم و کار سختی خواهیم داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها