کد خبر: ۱۵۹۶۸۱
زمان انتشار: ۱۶:۱۱     ۰۱ شهريور ۱۳۹۲
سرمربی استقلال بر این نظر است که سونای اختصاصی فتح الله زاده به محل اجتماع مخالفان او مبدل شده است و ...
جهان، دعوای از راه دور مدیر عامل و سرمربی استقلال جدی تر از آن است که خیلی ها تصور می کنند و به گفته نزدیکان این دو نفر، آنها حتی با هم صحبت هم نمی کنند.

امیر قلعه نویی طی روزهای گذشته بارها آشکارا از فتح الله زاده انتقاد کرده و مدیر آبی ها نیز در مقام پاسخویی بر آمده و البته خفیف تر از امیر صحبت کرده است.

به نظر برخی، این اختلاف پس از جدایی مجتبی جباری از استقلال که برخلاف نظر قلعه نویی بود اتفاق افتاد اما به رغم دخیل بودن این موضوع در بروز اختلافات این دونفر موضوع اصلی سونای اختصاصی فتح الله زاده است.

قلعه نویی چند روز قبل در یک محفل می گوید:« سونای این آقا شده محل اجتماع دشمنان من!»

سرمربی استقلال البته به جزئیات اتفاقات رخ داده در سونای حاجی اشاره نکرده است اما نزدیکان این مربی از زبان او شنیده اند که یک روز یکی از مقامات رده بالای کشور در این سونا میهمان حاجی بوده و در همین زمان یک مقام مسوول در فدراسیون سر می رسد و خطاب به آن مسوول رده بالا از برج سازی امیر قلعه نویی انتقاد می کند و از وی می خواهد تا درباره این مربی و فعالیت هایش دستور تحقیق بدهد.

این مربی که طی روزهای گذشته با فتح الله زاده حرف نزده و در واقع با هم قهر هستند، در جایی دیگر عنوان کرده که آقایان می خواستند در سونا نسخه اش را بپیچند!

اما در مقابل سرمربی استقلال هم بیکار نماند و در دیدار اخیرش با آقای هاشمی رفسنجانی به ناملایمتی های عده ای اشاره کرد و در آن دیدار موضوعات مختلف از جمله تحرکات چند نفر و گزارش هایی که به مسوول یک نهاد علیه او داده اند را یادآور شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها