کد خبر: ۱۵۹۶۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم، از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه قم، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد روز پنج شنبه با اعلام این خبر افزود: شب گذشته یک دستگاه سواری پراید در مسیر سلفچگان در کیلومتر 22 در حرکت بود که به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه خودرو از جاده خارج و پس از واژگونی فرزند 6 ساله خانواده در دم فوت کرد.

وی با بیان اینکه مادر خانواده رانندگی وسیله نقلیه را به عهده داشته است، افزود: باید به این نکته توجه داشت رانندگی در جاده‌های برون شهری با رانندگی در داخل شهر متفاوت است و شرایط آزاد راهی و بزرگراهی و جاده‌ای به مراتب سخت تر از رانندگی در داخل شهر می باشد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم، گفت: متاسفانه در موج دوم سفرها بیشترین حوادث جاده‌ای در استان، خروج از جاده و واژگونی بوده که بسیاری از رانندگان به تصور اینکه تصادف فقط برای دیگران است به هیچ عنوان به عواقب تصادف فکر نمی کنند.

سرهنگ جمشیدی در پایان تاکید کرد: رانندگان به خاطر جان خود، سرنشینان و سایر رانندگان به هشدارها و پیامدهای ترافیکی که از رسانه‌های جمعی و کلیه متولیان امر ترافیک خصوصا پلیس اعلام می‌شود، توجه بیشتری داشته باشند تا شاهد حوادث تلخ ناگوار نباشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها