کد خبر: ۱۵۹۵۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
ماجراي فسخ قرارداد خلعتبري با عجمان و حضورش در پرسپوليس آنقدر طولاني و ملال‌آور شده که مرور وقايع تکراري اين پرونده، ناخودآگاه ذهن آدم را به سمت سريال‌هاي ملودرام ترکيه‌اي مي‌برد که اين روزها مخاطبان بي‌شماري را پاي شبکه‌هاي ماهواره‌اي ميخکوب کرده است.
به گزارش 598 به نقل از 90،ماجراي فسخ قرارداد خلعتبري با عجمان و حضورش در پرسپوليس آنقدر طولاني و ملال‌آور شده که مرور وقايع تکراري اين پرونده، ناخودآگاه ذهن آدم را به سمت سريال‌هاي ملودرام ترکيه‌اي مي‌برد که اين روزها مخاطبان بي‌شماري را پاي شبکه‌هاي ماهواره‌اي ميخکوب کرده است. سريال‌هايي بي‌نظم به لحاظ نوشتاري و به دور از هرگونه استانداردهاي معقول که شخصيت‌هاي اول و دوم بر اثر اتفاقات کليشه‌اي و منزجرکننده مدام در حال دور و نزديک شدن به يکديگر هستند!
به نظر محمد رويانيان نيزکاملا تحت تاثير اين سريال‌ها قرار دارد. مديرعامل پرسپوليس که تا چند روز قبل از فراهم آمدن تمامي امکانات اقتصادي براي جلب رضايت عجماني‌‌ها سخن به ميان آورده بود و پاي خيري ناشناس را نيز وسط کشيد، حالا از فرمولي پرده برمي‌دارد که طبق آن مسئولان عجمان مجبور به راه آمدن با پرسپوليس هستند!
در حالي محمد رويانيان خواستار تخفيف از عجماني‌ها شده که از همان روز نخست مسئولان عجمان اعلام کرده بودند که براي موافقت با جدايي خلعتبري بدون دريافت مبلغي کمتر از يکي ميليون دلار راضي نيستند و تا به امروز نيز صادقانه پاي حرف خود ايستاده‌اند. از اين رو نمي‌توان به طرف اماراتي‌ خرده‌ گرفت. اما سئوال اينجاست که چرا محمد رويانيان که بحث جدايي خلعتبري از عجمان را مبحثي ملي مي‌شمارد چگونه اين ريسک را مي‌کند تا با رژه رفتن روي اعصاب همتايان اماراتي خواهان اطاعت آنها از فرمول جادويي‌اش شوند. سياستي برگرفته از مکتب غيرفوتبالي که مشابه آن را در زمان انتخاب سرمربي پرسپوليس توسط رويانيان و همکارانش نيز ديده بوديم. سناريويي که براساس آن داستان با هياهو و جاروجنجال آغاز مي‌شود و در ميانه راه با تغيير فاز فرمي تراژيک به خود مي‌گيرد و در حالي که همه از پايان خوش داستان دلسرد مي‌شوند، قهرمان داستان با رويکردي دراماتيک مخاطب را در حالت شوق و شعف به سقف مي‌چسباند تا نام او در ذهن و قلب تاريخ براي آيندگان به ثبت برسد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها