کد خبر: ۱۵۹۵۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
حامد لک دروازه‌بان تراکتورسازي از ابتداي فصل جزو نفرات فيکس بود و از همان بازي اول برابر پرسپوليس با گرفتن پنالتي خودش را نشان داد، او در بازي با مس هم زياد کار سختي نداشت چون حريف موقعيت آنچناني نداشت.
به گزارش 598 به نقل از 90،حامد لک دروازه‌بان تراکتورسازي از ابتداي فصل جزو نفرات فيکس بود و از همان بازي اول برابر پرسپوليس با گرفتن پنالتي خودش را نشان داد، او در بازي با مس هم زياد کار سختي نداشت چون حريف موقعيت آنچناني نداشت. اما در شيراز برخلاف تبريز جلوي فجرسپاسي روز پرکاري را خواهد داشت و بايد دروازه‌اش را بسته نگه دارد. لک در همين خصوص و شرايط تراکتورسازي گفت‌وگويي با 90 داشت که مي‌خوانيد:
90: نتيجه نگرفتن تراکتورسازي در تبريز مهمترين بحث کارشناسان شده. چرا در تبريز نتيجه نمي‌گيريد؟
جلوي مس موقعيت‌هاي زيادي داشتيم و هر کسي بازي را ديده باشد متوجه برتري تراکتور مي‌شود. اما نتوانستيم اين فرصت‌ها را گل کنيم و در آخر هم مجبور شديم مساوي را قبول کنيم.
90: چرا مجبور شويد؟ وقتي هم در خانه خودتان بازي کرديد و هم موقعيت داشتيد؟
فوتبال همين است و معمولا تيم‌هاي ديگر براي يک امتياز به تبريز مي‌آيند. شانس هم نداشتيم و نتوانستيم گل بزنيم. البته تراکتور خيلي خوب بازي کرد و بايد در بازي‌هاي بعدي علاوه بر بازي خوب، نتيجه هم بگيريم.
90: کارشناسان مي‌گويند تراکتورسازي خارج از خانه بهتر بازي مي‌کند. نظرت چيست؟
اين حرف‌ها درست نيست و ما درخانه هم خوب بازي مي‌کنيم. جلوي گسترش فولاد هم جلو بوديم و روي يک اتفاق گل خورديم. مقابل مس هم مي‌توانستيم نتيجه بگيريم اما نشد. من اين حرف را قبول ندارم.
90: شايد بخاطر حضور هواداران فشار زيادي روي بازيکنان هست؟
هواداران که به ما روحيه مي‌دهند و ما در تبريز فشاري را تحمل نمي‌کنيم. اين حرف‌ها حاشيه‌اي است و بين تيم و هواداران فاصله مي‌اندازد. هواداران هميشه حامي ما هستند و دوست داريم خوشحال شان کنيم.
90: از دست دادن اين امتياز‌ها به ضرر تيم مي‌شود، قبول داري؟
بله، آخر فصل مي‌توانيم از اين امتيازات استفاده کنيم. فقط بايد در بازي‌هاي خانگي ببريم تا تماشاگران به ورزشگاه بيايند. در اينصورت ضرر نمي‌کنيم. در بازي‌هاي بعدي جبران مي‌کنيم تا حسرت نخوريم. حق‌مان مساوي نبود ولي هر چه زديم به در بسته خورد!
90: در حال حاضر همه انتظار دارند تراکتورسازي در شيراز 3 امتياز بگيرد. اين اتفاق مي‌افتد؟
خيلي خوب است که همه از تراکتور انتظار برد دارند چون تيم بزرگي هستيم. اما هيچ بازي آساني نيست و بايد در شيراز بجنگيم. از حالا نمي‌شود قول داد چون بازي سختي داريم.
90: فجرسپاسي را چطور مي‌بيني؟
فجر بعد از 4 باخت توانست سپاهان را شکست دهد. فجري‌ها خيلي انگيزه دارند و روحيه‌شان بالا رفته. مسلما اعتماد به نفس بازيکنانشان بالا رفته و جلوي ما هم دست و پا بسته بازي نمي‌کنند. ما بايد با تمام قوا در شيراز بازي کنيم نه اينکه بگوييم چون در اصفهان 6 امتياز گرفتيم در شيراز حتما مي‌بريم! البته براي اين بازي انگيزه داريم.
90: از مهاجمان فجر شناخت داري؟
جابر انصاري مهاجم خيلي خوبي است و بايد مواظب حرکاتش باشيم.
90: جلوي فجرسپاسي هم خروج مي‌کني؟
چرا خروج نکنم؟!
90: بعضي از کارشناسان معتقدند روي بعضي از خروج‌هايت اشتباه مي‌کني؟
اتفاقا در خروج‌هايم هيچ مشکلي ندارم و پتانسيل خوبي براي خروج دارم. يکي از نقاط قوت من همين مسئله است و فکر نکنم مشکلي داشته باشم.
90: پس باز هم خروج مي‌کني؟
بله، خروج کردن بهتر است. وقتي احساس کنم بايد از دروازه بيرون بيايم، مي‌آيم.
90: چک باشگاه نقد شده؟
من از باشگاه چک نداشتم و اول فصل پولم را نقدي گرفتم.
90: پس در اعتراض‌ها نقشي نداشتي؟
نه، من هيچ وقت اعتراض نکردم و نمي‌خواهم تمرکزم را از دست بدهم.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها