کد خبر: ۱۵۹۲۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
باشگاه‌هاي رم و تاتنهام بر سر انتقال هافبک آرژانتيني و جوان جالوروسي به توافق نرسيدند زيرا تاتنهام درخواست 35 ميليوني رمي‌ها براي اين تيم را رد کرد.
باشگاه‌هاي تاتنهام و رم هنوز بر سر انتقال اريک لاملا به توافق نرسيده‌اند. اين در حالي است که آرسنال و ليورپول هم براي به خدمت گرفتن ملي پوش آرژانتيني ابراز علاقه کرده‌اند.

به گزارش فارس، والتر ساباتيني، مدير ورزشي رم که براي سر و سامان دادن به اين قرارداد به لندن سفر کرده بود، از جلسه خود براي فروش لاملا نتيجه‌اي نگرفت و به زودي به ايتاليا بازخواهد گشت.

جالوروسي 35 ميليون پوند براي لاملا درخواست کرده ولي تاتنهام هم گفته که بيش از 27 ميليون پوند براي او نمي‌پردازد. اختلاف زيادي بين اين دو مبلغ وجود ندارد ولي گويا دو طرف به هيچ وجه از مواضع خود کوتاه نمي‌آيند.

لاملا در 33 ديداري که طي فصل گذشته در ترکيب رم انجام داد موفق شد 15 بار دروازه حريفان را باز کند و پنج بار نيز هم‌تيمي‌هايش را در گلزني همراهي کرد.

در اين ميان گمانه‌زني‌هايي وجود دارد که باشگاه‌هاي آرسنال و ليورپول نيز براي امضاي قرارداد با اين هافبک وارد عمل شده‌اند. البته هنوز اين خبرها تاييد نشده ولي احتمال اين وجود دارد که لاملا سر از ديگر تيم‌هاي انگليسي درآورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها