کد خبر: ۱۵۹۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۲۵ تير ۱۳۹۰
به گزارش خبرگزاري فارس، غضنفر ركن‌آبادي سفير جمهوري اسلامي ايران در لبنان ديروز (جمعه) با ژنرال ميشل عون رئيس جريان ملي آزاد لبنان ديدار و دعوتنامه رئيس مجلس شوراي اسلامي براي شركت در پنجمين كنفرانس بين‌المللي فلسطين را تسليم وي كرد.

در اين ديدار سفير جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اهميت قضاياي فلسطين و تحرك آمريكا و رژيم صهيونيستي براي تضعيف حقوق فلسطيني‌ها گفت: جمهوري اسلامي ايران در هر مقطعي كه صحنه فلسطين شاهد نقطه تحولي بوده در حمايت از حقوق ملت فلسطين وارد عمل شده و در اين چارچوب تهران طي يك دهه گذشته تاكنون چهار كنفرانس بين‌المللي براي حمايت از حقوق مردم فلسطين را ميزباني كرده كه متعاقب اين حركت، اقدامات مؤثر حقوقي، سياسي و تبليغاتي عليه صهيونيسم بين‌الملل شكل گرفته است.

ركن آبادي همچنين بر عزم جمهوري اسلامي ايران در حمايت از دولت و ملت لبنان تأكيد و آمادگي مجدد ايران براي برداشتن گام‌هاي اساسي در گسترش روابط ايران و لبنان در همه ابعاد را يادآور شد.

ژنرال ميشل عون نيز در اين ديدار ضمن تشكر از مواضع برادرانه دولت و ملت ايران در قبال لبنان اظهار داشت: الحمدلله جبهه مقاومت در لبنان و منطقه در وضعيت خوبي به سر مي‌برد و آمريكايي‌ها نيز توان تحميل نظرات خود را بر ما ندارند چون همه منافع و وجهه و نيروي خود را در روند حمايت از اسرائيل تخريب كرده‌اند.

وي در خصوص طرح‌هاي مطرح در خصوص تشكيل دو دولت در اراضي اشغالي گفت: تشكيل دولت نيازمند وجود مرزهاي مشخصي مي‌باشد كه اسرائيل هيچ مرزي را قبول ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها