کد خبر: ۱۵۸۹۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد تاکيد کرد تحت‌تاثير مهاجم هلندي تيمش قرار گرفته است.
پس از اينکه روبين فن‌پرسي در سال 2012 از تيم فوتبال آرسنال به منچستريونايتد پيوست در اولين فصل حضورش در اين تيم قهرماني ليگ برتر را تجربه کرد و با 26 گل‌زده به عنوان آقاي گلي اين رقابت‎ها رسيد. هفته گذشته او با 2 گلي که در بازي جام خيريه (سوپرجام انگليس) مقابل ويگان به ثمر رساند باعث شد تا مويس اولين جام را با شياطين سرخ به دست آورد.

به گزارش تسنيم، گلزني‌هاي اين مهاجم هلندي همچنان ادامه دارد و شنبه شب در هفته نخست ليگ برتر انگليس با 2 گلي که براي منچستريونايتد به ثمر رساند باعث شد اين تيم با نتيجه 4 بر يک مقابل سوانزي به برتري برسد.

ديويد مويس با تمجيد از مهاجم هلندي تيمش گفت: اميدوارم فن‌پرسي بهتر از اين شود. گل‌هايي که او به سوانزي زد فوق‌العاده بودند و تفاوت را مي‌توان به خوبي در مورد وي احساس کرد. روبين کار خود را در تيم به خوبي انجام مي‌دهد و درخصوص بازيکنان ديگر صحبت نمي‌کند.

وي در خصوص عملکرد مهاجم هلندي تيمش در بازي با سوانزي اظهار داشت: با بازي که من از روبين‌ فن‌پرسي ديدم او را در سطح بازيکنان طراز اول جهان مي‌دانم اما بر خلاف خيلي از اين بازيکنان که خيلي زود دچار افت مي‌شوند وي چنين شرايطي ندارد.

سرمربي اسکاتلندي شياطين سرخ افزود: يک روز سر تمرين از بازيکنان پرسيدم که تا کنون چند عنوان قهرماني را به دست آورده‌اند. رايان گيگز با 13 عنوان پرافتخارترين بازيکن منچستريونايتد بود و اکثر بازيکنان حداقل 5 يا 6 جام قهرماني را به دست آورده بودند ولي در اين بين روبين فن‌پرسي تنها يک جام قهرماني را با شياطين سرخ کسب کرده است.

مويس50 ساله در پايان خاطر نشان کرد: به نظر روبين به دنبال اين چالش است تا تعداد قهرماني‌هاي خود را افزايش دهد و فکر مي‌‌کنم موفق به اين کار شود. تمرينات و تعهدي که او دارد واقعاً من را تحت‌تاثير قرار داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها