کد خبر: ۱۵۸۹۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
استقلال پس از مدت‌ها در يک چهارم جام باشگا‌ه‌هاي آسيا بايد روبه‌روي تيمي بازي کند که تيم ملي‌اش قدرت چنداني ندارد اما با ستاره هاي خارجي اش مي تواند استقلال را سورپريز کند.
در همين رابطه با هاشم بيگ‌زاده بازيکن ملي‌پوش باشگاه استقلال درباره اين بازي و شرايط خاص خودش صحبت کرديم. هاشم بيگ‌زاده در مورد اين بازي به سايت گل گفت: اگر چه تيم بوريرام تيم خيلي شناخته‌اي در آسيا نيست اما باور کنيد اين تيم، تيم خيلي ضعيفي نيست چرا که اگر ضعيف بود خودش را تا اينجاي کار بالا نمي‌کشيد. البته ما گول اين چيزها را نمي‌خوريم و مطمئن باشيد حريف خود را دست کم نمي‌گيريم با تمرينات خوبي که در اين هفته داشتيم مطمئن باشيد با حمايت هواداران و تشويق پرشور آنها و هدايت امير قلعه‌نويي آنها را به اميد خدا شکست مي‌دهيم.

بيگ‌زاده در مورد مصدوميتش گفت: مصدوميت من بهبود پيدا کرده است و اين يکي، دو روز با تلاش کادرپزشکي استقلال و زحمات آنها و تمريناتي که داشتم اين مصدوميت بهبود پيدا کرده و خودم را به اين بازي رساندم.

بيگ‌زاده در پايان در مورد بازي کردنش با بوريرام گفت: بازي کردن و نکردن من خيلي مهم نيست، مصدوميت من برطرف شده و اگر آقاي قلعه‌نويي صلاح بداند با جان و دل بازي مي‌کنم. اگر هم صلاح نداند با جان و دل از روي نيمکت تيم را تشويق مي‌کنم. اميدوارم هواداران به استاديوم بيايند و با آبي‌پوش شدن استاديوم و سکوها به بوريرام نشان دهند که استقلال چه تيم بزرگي است و آنها را شکست بدهيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها