کد خبر: ۱۵۸۸۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
هنوز یک ماه از تغییر دولت نگذشته است توهین های جریان افراطی به رئیس جمهور سابق شروع شده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ 17 آذر سال 83 وقتی محمد خاتمی به دانشگاه تهران رفت تا سخنرانی هر ساله خود را داشته باشد جریانی که هشت سال از او حمایت کرده بود؛ شروع به هو کردن او کرد و آنجا نماینده بسیج دانشجویی بود که گفت:« آقای خاتمی! با تمام انتقاداتی که به شما داریم، ما شما را رئیس جمهور قانونی کشور می دانیم و به شما احترام می گذاریم و از شما دفاع می کنیم».

ایام تبلیغات انتخاباتی سال 92 یکی از شعارهایی که خیلی مورد بحث قرار گرفت، حرف عارف بود که در مناظره های تلویزیونی نیز تکرار شد. عارف گفت:« من از تمام رئیس جمهور های سابق چه همفکر و چه غیر همفکر استفاده خواهم کرد و اجازه نمی دهم به هیچ یک از آنها توهین شود» اما ظاهرا سخن عارف به رسانه های همفکرش در جریان اصلاحات نرسیده است و هنوز یک ماه از تغییر دولت نگذشته است شروع به توهین به رئیس جمهور سابق کرده اند.

دکتر احمدی نژاد در چند سال گذشته با توهین های مختلفی از سوی این جریان مواجه شده بود اما همواره با لبخند به آنها پاسخ می گفت در این چند روز اخیر و با تغییر ایشان این روند شدت گرفته است و توهین های خلاف عفتی نسبت ایشان می شود.

جریان اصلاحات که پیش از کنار رفتن از قدرت و با هزینه دولتی اقدام به تاسیس بنیاد باران کرد تا خاتمی و همفکرانش محفلی برای دور هم جمع شدن داشته باشند امروز بخاطر اقدام احمدی نژاد برای ساخت دانشگاه شدیدترین توهین ها را به او روا می دارند. مجله چلچراغ در شماره اخیر خود در صفحه ای طنز به دانشگاه تازه تأسیس آقای دکتر احمدی نژاد اشاره کرده و در توضیح ایشان نوشته است:«دکترای خس و خاشاک شناسی، فوق تخصص نمودار کشیدن با مداد رنگی، استاد ادبیات دیپلماتیک در حد بوندس لیگا، متخصص در آنچه لولو برد، آب درمانی برای سوزش های موضعی». البته این نشریه این توهین ها را محدود به احمدی نژاد نکرده است و دیگر مسئولین دولت سابق از جمله دکتر کامران دانشجو، دکتر سعید جلیلی را نیز مورد هجمه قرار داده است که هر کدام از توهین های آن دارای حق پیگرید حقوقی می باشد.

این توهین ها از سوی یک مجله از این جهت که به یک مقام حقوقی عالی رتبه نظام نیز اشاره دارد می تواند بصورت مستقیم و حتی بدون شکایت احمدی نژاد از سوی قوه قضاییه بعنوان مدعی العموم پیگیری شود.

جریان اصلاحات که افراطی‌گری‌های آن در سال 88 هزینه های بسیاری به نظام تحمیل کرد و هیچ گاه حاضر به عذرخواهی از مردم نشد در انتخابات سال 92 نیز همه جریان ها را به چوب افراطی بودن می راند در حالیکه خود تندترین توهین ها را به جریان های سیاسی روا می داشت.

نشریات اصلاحطلب طی سالهای 76 تا 84 بویژه چهار سال اول جریان استحاله دینی را در دستور کار خود قرار داده بودند و با توهین و تخریب علما و مراجع و هجمه به فتاوی و احکام دینی و شبهه افکنی در دین قصد سکولاره کردن جامعه را داشتند که با شکست مواجه شدند و امروز دوباره این هجمه ها را شروع کرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۲
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
۳۲
۱۷
آقا این فتنه گرا سوختن !!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
مقبلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
۴۳
۲۵
آقای دکتر احمدی نژاد با تأسیس دانشگاه خاری شده در چشم بعضیها درود بر کسی که خودش را خادم ملت میداند.
پاسخ
خاطره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
۳۹
۲۱
سلام
بسیار با شما موافقم
این به ظاهر (اصلاح طلبها)ی افراطی و خیلی از آقازاده ها و ... چون منطق ندارند از این کارها زیاد خواهند داشت .
دریغ از تقوی و انصاف ...
پاسخ
فرشاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
۳۵
۱۴
این نشان ادب و تربیت این جماعت است که بطور رسمی و پر تیراژ به اطلاع عموم می رسد. خدا هدایتشون کنه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
۲۶
۱۰
بله این جماعت هر کاری دلشون میخواد میکنن بعد به افراد دلسوز و انقلابی میگن افراطی!!!
دیگه دارن حال آدمو بهم میزنن!
این جماعت یک جمله از سخن رهبری (از همه اقشار جامعه میخواهم به دولت جدید کمک کنن) رو هی دم میزنن ولی حاضر نیستن سخنان قبل و بعد رهبری رو قبول کنن که فرمودند فتنه گران 88 حق بازگشت به مسئولیت رو ندارند.
پاسخ
روح اله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
۲۸
۱۲
سلام -بگذار بگویند و هر چه در توان دارند بمیدان آورند - مگر نه این است که مردان خدا باید ابدیده شوند - بخدا در این ایام کوتاه دلم برای آقای دکتر احمدی نژاد گرفته است - اگرچه در زمان صدارتش هم کاری با او نداشتم اما وجودش باعث امنیت و شعف مومنین بود - کاش میشد هرچند از گاهی دوباره او راولو در تلویزیوم ببینم تا آرامش روحی من تکرار شود - دکتر جان هر کجا هستی بسلامت باشی و خدا نگهدار تو
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۲
دکتر جان دوست داریم.دکتر ناراحت نشی یوقت اینایی که منطق درست ندارن و ضعیفن توهین می کنن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۳ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
۲۰
۳۰
خیلی باحال نوشته خدائی دمش گرم
پاسخ
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
۱۰
۳
یادشون رفته که " ادب مرد به ز دولت اوست"!!!!
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۲
۵
۱۱
راست گفتن دیگه، خداییش کدومش دروغه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۶ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
۱
۰
شماها كه توهين وتهمت نمي زنيد اصلا وابدا خداييش شمابه بهشت مي رويد واصلاح طلبان جهنم يا بايد توبه تمام تهمتهايي كه طي چند سال گذشته زديد نماييد يا همين است
پاسخ
رایان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
۱
۱
والا طنز نبود حقیقت محضه تو این هشت سال خیلی طنز تلخ چشیدیم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها