کد خبر: ۱۵۸۸۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
آنها از وجود بازیکنان خارجی خوبی سود می‌برند. ما در طول هفته تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و آماده بازی مقابل این تیم هستیم. از هواداران می‌خواهیم با حضور صدهزارنفری در ورزشگاه آزادی ما را مورد حمایت خود قرار دهند تا بتوانیم این تیم را شکست دهیم تا در بازی برگشت آسوده‌تر گام به میدان بگذاریم

598: علی امیری، معاون ورزشی استقلال در خصوص آخرین شرایط استقلال و بازی مقابل بوریرام تایلند اظهار داشت:


*در مورد بازی مقابل بوریرام صحبت کنید؟


بازی سختی است. آنها از وجود بازیکنان خارجی خوبی سود می‌برند. ما در طول هفته تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و آماده بازی مقابل این تیم هستیم. از هواداران می‌خواهیم با حضور صدهزارنفری  در ورزشگاه آزادی ما را  مورد حمایت  خود قرار دهند تا بتوانیم این تیم را شکست دهیم تا در بازی برگشت آسوده‌تر گام به میدان بگذاریم.


*استقبال از کاروان بوریرام تایلند چگونه صورت گرفت؟


کاروان بوریرام تایلند با 43 نفر وارد ایران شدند. امروز ساعت 17 تمرین خود را در کمپ استقلال برگزار خواهند کرد و فردا هم در زمین شماره یک ورزشگاه‌ آزادی به تمرین خواهند پرداخت.


*گفته می‌شود هزینه‌های هتل بوریرام توسط فدراسیون فوتبال پرداخت شده است؟


به شدت تکذیب می‌کنم. طبق قوانین لیگ قهرمانان آسیا هزینه‌های تیم میهمان باید توسط باشگاه میزبان پرداخت شود که توسط مدیریت محترم باشگاه دکتر فتح‌الله‌زاده پرداخت شده است.


*برای بازی با بوریرام آیا مصدوم یا بازیکن محروم دارید؟


با تلاش‌های کادرپزشکی استقلال مصدومان ما به این بازی رسیده‌اند. طبق استعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا هم برای این دیدار محروم نخواهیم داشت.

استقلال
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها