کد خبر: ۱۵۸۷۳۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
رئيس سازمان ليگ گفت: اجازه حضور تيم‌هاي بدهکار در ليگ دسته اول را نمي‌دهيم.
مهدي تاج پس از جلسه با مسئولان کميته استيناف و انضباطي عنوان کرد: ليگ يک زيرمجموعه سازمان ليگ شده و بايد کاري کنيم که اوضاع تيم‌هاي حاضر در اين ليگ بهتر شود و رشد کنيم، شرايط تيم‌هاي بدهکار در ليگ برتر معلوم است و براي آنها تعيين تکليف کرديم تا درصدي از بودجه خود را به طلبکاران اختصاص دهند تا ديگر تيم بدهکاري وجود نداشته باشد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در ليگ يک تيم‌هاي بدهکار زياد هستند اما ما تصميم گرفتيم که رأي کميته انضباطي را اجرا کنيم و اجازه حضور تيم‌هاي بدهکار را در ليگ نخواهيم داد مگر اينکه با خود کميته انضباطي صحبت کنند و با آنها تعيين تکليف کنند. تا زماني که کميته انضباطي اجازه حضور تيمي را ندهد ما هم اجازه فعاليت به آنها نمي‌دهيم.

رئيس سازمان ليگ با اشاره به اينکه 12 تيم از 26 تيم ليگ دسته اولي بدهکار هستند، افزود: تيم‌هاي بدهکار در ليگ دسته اول از 37 ميليون تا يک ميليارد و خورده‌اي وجود دارند حالا برخي‌ها هم مبلغ اندکي بايد به نفراتي پرداخت کنند که فکر نمي‌کنم مشکل خاصي داشته باشد و اين موضوع قابل حل است اما سه چهار تيم وضعيت‌شان سخت است و بدهي‌هاي سنگيني دارند که استان‌شان هم بايد در اين زمينه مطلع باشد.

تاج تصريح کرد:‌ ما به رأي کميته انضباطي احترام مي‌گذاريم، بايد قاطع باشيم و فکر مي‌کنم اينگونه اتفاق خوبي رخ بدهد. ما در فوتبال مأموريت داريم و اميدوارم با اين تصميمات اتفاقات خوبي رخ دهد، تغيير زمان مسابقات يکي از مشکلات است که بايد اين موضوع قطعي شود. من هم کميته‌اي تشکيل داده‌ام تا زمان بازي‌ها را تعيين کنند و ديگر به آن دست نخورد.

وي در مورد اينکه ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و نفت در ورزشگاه تختي برگزار خواهد شد و سرخپوشان نسبت به اين موضوع معترض هستند، گفت: نظر ما به عنوان سازمان ليگ اين بوده که ورزشگاه تختي شرايط برگزاري بازي را دارد، مي‌خواهيم هم بازي استقلال و هم پرسپوليس را براي اولين بار در اين ورزشگاه برگزار کنيم نه اينکه ما دل‌مان بخواهد بلکه مي‌خواهيم اين حق را براي ميزبان قائل شويم.

رئيس سازمان ليگ در مورد حضور يکي از مسئولان ايتاليا در جلسه و اينکه قرار است چه اتفاقي بيافتد، گفت: هم‌اکنون هيچ چيز خاصي در اين باره نمي‌گويم، بگذاريد تا فردا نتايج نهايي شود و در اين خصوص صحبت کنم.

تاج در مورد اينکه خبري مبني بر اينکه گمرک ترخيص توپ‌هاي آل‌اشپورت را تکذيب کرده، گفت: من اطلاعات گمرک را رسيدگي مي‌کنم به هر حال ما تعارفي با کسي نداريم اگر از مبادي درست وارد نشده باشد با هرکسي که باشد برخورد مي‌کنيم، بايد از طريق مراجع قانوني وارد شد. همچنين خبري هم مبني بر اينکه شرکت پوما حاضر است توپ‌هاي مجاني به ما بدهد منتشر شد و ما همين امروز با آنها صحبت کرديم که ببينيم شرايط‌شان چگونه است، اشخاصي را در نظر گرفتيم که در اين زمينه فعاليت کنند و توپ‌هاي بهتري وارد شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها