کد خبر: ۱۵۸۷۲۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
محمود تيغ‌نورد که در کنار فرزاد حسين‌خاني زوج خوبي را در مس تشکيل داده‌ بود پس از بازي با تراکتور حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشت.
محمود تيغ‌نورد که دلش از بعضي از مسائل پر بود در مصاحبه با سايت گل حرف‌هاي جالبي زد. مصاحبه جنجالي سايت گل را با محمود تيغ‌نورد هافبک مس کرمان و کاپيتان سابق آلومينيوم هرمزگان بخوانيد.

از بازي با تراکتور بگو. فکر کنم درزمين حريف بايد بازي سختي را تجربه کرده باشي؟

بازي مقابل تراکتور و هواداران پرشورش هميشه سخت بوده است. تراکتور هواداراني دارد که واقعا تراکتور را بزرگ کرده‌اند. وگرنه به نظر من تراکتور بدون هوادارانش مي‌تواند يک تيم معمولي باشد. البته در اين بازي اقاي جلالي براي تيمش تاکتيک خاصي در ذهن نداشت آنها فقط توپ را مي‌گرفتند و روي دروازه ما سانتر مي‌کردند در واقع به سبک قديمي فوتبال بازي مي‌کردند. ما هم با صحبت‌هاي آقاي ياوري خيلي راحت توانستيم حملات آنها را دفع کنيم و در نهايت توانستيم با کسب يک امتياز از تبريز خارج شويم.

در اين بازي يکي از بهترين بازيکنان ميدان بودي، بازي در مقابل علي کريمي، مهدي کياني و خط هافبک قدرتمند تراکتور چطور بود؟

من قبلا هم روبه‌روي همه آنها بازي کرده‌ام اما باز هم تاکيد مي‌کنم بازي مقابل تراکتور و در تبريز کار سختي است ولي خب خدا کمک کرد و با صحبت‌هاي فني محمود ياوري توانستم در زمين فوتبال با دوندگي زياد بازي خوبي را از خودم به نمايش بگذارم و در نهايت هم خدا کمک کرد که در اين زمينه سربلند باشم.

در ابتداي فصل صحبت از رفتن تو به تراکتور بود اما اين اتفاق نيفتاد؟

بله آقاي جلالي در فولاد هم که بودند به دنبال جذب من بودند اما ايشان در نهايت نمي‌دانم چه اتفاقاتي مي‌افتاد که هميشه در دقيقه 90 نظرش عوض مي‌شد و مي‌گفت که من دنبال بازيکن بين‌المللي هستم. در تراکتور هم اين حرف را از او شنيدم و در اين بازي بازيکن بين‌المللي او را نيز ديدم. بازيکني که به مراتب از بازيکنان جوان و آينده‌دار بومي تبريز ضعيف‌تر بود و تنها تفاوتش در بين‌المللي بودن رنگ موهايش بود، خدا کمک کرد در زمين فوتبال به آقاي جلالي نشان دادم که بين‌المللي بودن يعني چه. اميدوارم خدا کمک تا از اين بين هم موفق باشم و اين روند مثبتي که با تيم مس کرمان در پيش گرفتيم ادامه دهيم.

به نظرت مس کرمان مي‌تواند به اهدافي که دارد برسد؟

باشگاه مس کرمان باشگاه حرفه‌ايست و با مديريتي که دارد و مجموعه کارخانه مس که از ورزش حمايت خاصي مي‌کند هميشه شرايط خوبي داشته است. مس کرمان باشگاه خوبي است و در همه زمينه‌ها حرفه‌اي عمل مي‌کند. هوادارانش هم تا آنجايي که من مي‌دانم پرشور و هميشه حامي تيمشان بودند. من اميدوارم با بازي‌هاي خوبي که انجام مي‌دهيم آنها را قانع کنيم که در بازي‌هاي خانگي ورزشگاه را پر کنند و مثل هميشه از ما حمايت کنند چرا که ما به حمايت آنها احتياج داريم. از نظر فني هم بايد بگويم تيم ما برخلاف آنچه گفته مي‌شود در خط دفاعي مشکل داريم اين‌طور نيست و فقط بازيکنان جواني داريم که آن هم با هماهنگي‌اي که الان در بين بچه‌ها به وجود آمده و با افکار تاکتيکي محمود ياوري سرمربي تيم حل شده است. من فکر مي‌کنم تيم مس با وجود بازيکنان خوبي که در تمام خطوط دارد پتانسيل اين را دارد که در بالاي جدول حضور داشته باشد. اميدوارم اين اتفاق بيفتد تا مردم کرمان شادي اين موفقيت را لمس کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها