کد خبر: ۱۵۸۷۱۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتبال زير 17 سال گفت: در بازي‌هاي دوستانه بايد ببازيم تا در بازي‌هاي بعدي برنده شويم.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، علي دوستي مهر سرمربي تيم ملي زير17 سال درباره بازي با ازبکستان گفت: اردوي خوبي در ازبکستان داريم و تيم ازبکستان قهرمان آسياست و مطمئنا بازي با اين تيم به سود ماست.شرايط خوبي در تاشکند داريم و زمين تمريني خوبي در اختيارمان است و امکانات در کل مناسب است.

وي ادامه داد: در بازي اول مقابل اين تيم بازيکنان ايران بازي بهتري ارائه دادند و بازي در اختيار ما بود اما ازبک‌ها از فرصت‌هايشان بهتر استفاده کردند و دو گل زدند.

دوستي مهر بازي‌هاي دوستانه را محلي براي شناسايي نقاط ضعف دانست و گفت: بايد در بازي‌هاي دوستانه ببازيم که در بازي‌هاي رسمي نبازيم اما در کل شرايط بازي ديروز مثل بازي نيمه نهايي قهرماني آسيا در تهران بود و ما موقعيت‌هايمان به گل تبديل نشد اما ازبک ها سه موقعيت را تبديل به گل کردند و به فينال رفتند.

سرمربي تيم ملي زير 17 سال در پايان گفت: امروز صبح تمرينات ريکاوري داشتيم و با توجه به بازيکناني که به ازبکستان آورده ايم همه آنها را بازي خواهيم داد تا محک‌شان بزنيم. ضمن اينکه بازي فردا هم ساعت 17:30 در همان ورزشگاه جار برگزار مي‌شود. ما در حال آماده سازي براي جام جهاني هستيم و فکر مي‌کنم که به ترکيب اصلي تيم رسيده‌ايم اما بايد بازيکناني که در زمين و روي نيمکت داريم همگن باشند تا بتوانيم حرفي براي گفتن داشته باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها