کد خبر: ۱۵۸۶۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
پيشکسوت استقلال معتقد است اين تيم هنوز به آمادگي کامل نرسيده اما مي‌تواند با اتکا به بازيکنان باتجربه و حمايت هوادارانش تيم خوب بوريرام را شکست دهد.
علي جباري درباره آمادگي استقلال براي مصاف با بوريرام تايلند در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا اظهار کرد: استقلال به اعتقادم هنوز به فرم ايده‌آل نرسيده است چون تعدادي از بازيکنانش مصدوم بوده و سرمربي تيم همه مهره‌هايش را در اختيار نداشته است اما به دليل بردهايي که در بازي‌هاي اخير کسب کرده، از روحيه بالايي برخوردار است. بنابراين اگر چه کل بازيکنان به حد آرماني نرسيده‌اند اما در تمرين‌ها اميدوارکننده بودند.

به گزارش ايسنا ، او ادامه داد: ما بازيکنان باتجربه‌اي داريم که به احتمال فراوان هماهنگ‌تر شده‌ و مي‌توانند بازي خوبي را ارائه دهند. هر چند بوريرام هم تيم بدي نيست اما اگر شاگردان امير در زمين باهوش بوده و به دستورهاي کادرفني گوش دهند، سه امتياز از آنشان خواهد بود و مي‌توانند کار را در آزادي تمام کنند تا با خيالي راحت به تايلند بروند.

پيشکسوت استقلال همچنين در پاسخ به سوال ايسنا درباره ضعف خط دفاعي و نبود آندرانيک تيموريان در بازي چهارشنبه تصريح کرد: قبول دارم که اين ضعف در خط دفاعي مشهود است اما استقلال زمان کمي در اختيار داشت ولي روي‌هم رفته الان به آمادگي بيشتري رسيده است و بازيکنان همديگر را بهتر درک مي‌کنند. آندو هم احتمال دارد بازي کند اما اگر نبود، نفرات ديگري هستند که جاي خالي‌اش را پر کنند.

جباري همچنين درباره سرعت بالاي تيم‌هاي آسياي شرقي عنوان کرد: فکر نمي‌کنم استقلال در مقابل سرعت بالاي بوريرام کم بياورد. به هر حال ما هم بازيکن سرعتي کم نداريم. اگر بازيکنان باهوش عمل کنند، مي‌توانند تمام نکات مثبت حريف را خنثي کنند.

کاپيتان سابق آبي‌پوشان پايتخت از هواداران تيمش خواست تا چهارشنبه به ورزشگاه آزادي بيايند: حمايت تماشاگران و مردم از اولويت‌هاست. هواداران نبايد آرامش تيم را بر هم بزنند و بايد تيم خودشان را حمايت کنند چون حمايت‌شان تاثير زيادي دارد. آنها نبايد از ابتداي بازي به دنبال نتيجه‌ باشند چون بازي 90 دقيقه‌ است. بنابراين نبايد در حمايت کوتاهي کنند و تا آخر بازي به صورت يکنواخت به حمايت استقلال بپردازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها