کد خبر: ۱۵۸۵۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:با پيروزي مقابل صباي قم به شرايط خوبي مي‌رسيم و در وضعيت مناسبي قرار مي‌گيريم.
علي حمودي در مورد نتايج نه چندان خوب سپاهان در سه هفته گذشته گفت: کارمان را بسيار خوب شروع کرديم اما متاسفانه در دو سه هفته اخير نتايج برعکس شد و نتوانستيم عملکرد خوبي داشته باشيم.

به گزارش فارس ، وي افزود: البته در سه بازي گذشته با بد‌شانسي روبرو شديم. مقابل فجر سپاسي در نيمه اول خوب شروع کرديم اما در نيمه دوم با دريافت دو گل شکست خورديم. در ديدار مقابل تراکتور‌سازي سوار بر توپ و ميدان بوديم اما از موقعيت‌هايمان بهره نبرديم. اين شرايط براي هر تيمي به وجود مي‌آيد و اميدوارم بتوانيم با پيروزي در ديدار مقابل صبا به وضعيت خوبي برسيم.

حمودي در مورد اينکه آيا تغييرات زياد بازيکنان سپاهان و عدم هماهنگي آنها دليل اين نتايج است عنوان کرد: هماهنگي شرط اول در موفقيت است اما نمي‌توان تمام مسائل را معطوف به اين موضوع دانست. بعضي اوقات شرايطي پيش مي‌آيد که تيم نمي‌تواند نتيجه بگيرد. ما در دو هفته اول که بازي‌هاي سختي داشتيم خوب نتيجه گرفتيم اما در ادامه کمي دچار مشکل شديم. برخي اوقات وضعيت خاصي به وجود مي‌آيد و تيم در نتيجه‌گيري نمي‌تواند موفق عمل کند.

مدافع سپاهان در مورد انتقاداتي که به ضعف عمق دفاعي سپاهان مي‌شود تاکيد کرد: در دفاع همه تيم موثر هستند فکر نمي‌کنم مشکلي در توانايي مدافعان باشد. انشاءالله در هفته آينده همه چيز درست مي‌شود. شايد در دو بازي اول نيز ما اشتباهاتي داشتيم اما چون پيروز شديم آنها ديده نشدند اما باخت همه چيز را نمايان مي‌کند در هفته‌هايي که گذشت بدشانس بوديم سپاهان مديريت بسيار قوي‌اي دارد و انشاءالله از اين شرايط خارج خواهيم شد.

حمودي در مورد اينکه هفته گذشته با فجري بازي کردند که در بحران به سر مي‌برد و حالا به مصاف صباي قم مي‌روند که سه هفته است با شکست ديدار‌هايش را پشت سر مي‌گذارد گفت: هفته پيش يک تيم را از بحران خارج کرديم اما انشاءالله فردا شرايط خودمان را بهتر مي‌کنيم. ما سپاهان هستيم و بايد عملکردي داشته باشيم که در شان فوتبال اصفهان باشد. انشاءالله از اين هفته با تمام قدرت به ميدان مي‌رويم تا حرف و حديثي نباشد.

وي در مورد انتقاداتي که به توپ هاي ليگ برتر مي‌شود خاطرنشان کرد: هرچقدر هم که اعتراض شود فايده‌اي ندارد. مسئولان مي‌گويند اين توپ را آورديم و تا خراب نشود تصميمي نخواهند گرفت. وقتي اين توپ ها را وارد مي‌کردند بايد بررسي‌هاي لازم صورت مي‌گرفت. به ياد مي‌آورم که يکبار در جام جهاني 2002 توپ ها دچار مشکل شد اما ديگر در هيچ جاي دنيا نشنيديم که توپ ها مشکلي داشته باشد اما سال قبل توپهاي ما ايراد داشت و امسال هم پس از گذشت چند هفته مشکلاتي به وجود آمد.

حمودي در پايان خاطرنشان کرد: اين همه هزينه مي‌شود و چرا با انجام يک کار کارشناسي پيشگيري صورت نمي‌گيرد. توپ ها کيفيت مطلوبي ندارد سال قبل هم به کيفيت توپها ايراد گرفته مي‌شد اما هيچ کس گوش نمي‌کند. در سالي که بايد به جام جهاني برويم توپهايمان بسيار بي‌کيفيت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها