کد خبر: ۱۵۸۵۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
همیشه گفته ام و باز هم می گویم که او مهاجم استثنایی و قابلی است.اما مهار کردنش برای من سخت نیست.تلاشم را بکنم می توانم خیلی خوب مهارش کنم
شاگردان منصورابراهیم زاده،شروع خوبی درلیگ نداشتند و حالا امیدوار هستند تا با کسب یک نتیجه ایده آل برابر استقلال و در هفته ششم رقابت ها،بتوانند بخشی از ناکامی هایشان را جبران کنند.پیروز قربانی مدافع استقلالی راه آهن،یکی از چهره های شاخص این دیدار است،بازیکنی که قرار است مامور مهار فرهاد مجیدی باشد.گفت‌وگوی وی با قانون آنلاین را می خوانید.
پنج بازی و تنها یک برد.این اصلا نتیجه خوبی برای راه آهن نیست.قبول داری؟
دنبال این نیستم تا عملکرد و نتایج مان را توجیه کنم اما باید بگویم که اشتباهات داوری در ناکامی های ما چندان هم بی تاثیر نبوده است.در دیدار با نفت تهران اشتباهات داوری به ضررمان تمام شد و در دیدار با فولاد هم یک اشتباه کمر تیم مان را شکاند.در مصاف با نفت اگر آن اشتباه رخ نمی داد تا صبح هم گل نمی خوردیم.در هر صورت داوران در لیگ زحمات زیادی می کشند دوست ندارم که عملکردشان را زیر سوال ببرم اما بالاخره باید از حق تیمم دفاع کنم.
جدا از مسایل داوری،چه عاملی را در ناکامی های تیم تان تاثیر گذار می دانی؟
یکی از مشکلات ما این است که مسولیت پذیر نیستیم.اگر این مشکل را حل کنیم به نتایج خوبی دست پیدا می کنیم.
آیا این مسئله در خصوص خودت هم صدق می کند؟
تیم مان تا به اینجا یکی از بهترین خط دفاع های لیگ را داشته است و فکر نمی کنم که این مسئله در مورد من و سایر مدافعان تیم صدق کند.آمار و ارقام گویای همه چیز است.
به نظرت راه آهن می تواند در ادامه لیگ انتظارات را برآورده کند؟
فعلا هفته های ابتدایی لیگ را سپری می کنیم و نمی توانیم در خصوص آینده تیم ها نظر کلی و قاطعی را عنوان کنیم.چیزی که مشخص است این است که راه آهن این فصل به دنبال کسب سهمیه است و هدف کل مجموعه همین است.فکر می کنم رفته رفته تیم شکل واقعی خودش را پیدا کند و به تیمی که همه انتظارش را دارند تبدیل شود.البته بهره مند نبودن از امتیاز میزبانی هم کم به ضررمان نشده است.اگر مسئولان باشگاه تلاش کنند تا بازی هایمان در اکباتان برگزار شود،حریفان مان در دیدارهای خانگی ما احساس راحتی نمی کنند.باور کنید انجام نشدن بازی هایمان در اکباتان،به لحاظ روحی هم در بازیکنان مان تاثیر گذاشته و باعث پایین رفتن اعتماد به نفس آنها شده است.از مدیران باشگاه خواهشمندم تا هر چه سریعتر فکری به حال این قضیه بکنند.آن زمینی که در آن بازی می کنیم خوراک تیم های میهمان است!شاید این صحبت های من به مسئوولان بربخورد اما به خاطر آینده تیمم باید این مسئله را عنوان می کردم.
در شرایطی به مصاف استقلال خواهید رفت که در  چند بازی اخیر ناکام بوده اید.فکر نمی کنید این قضیه در روند بازی تان در این دیدار حساس تاثیر بگذارد؟
نه.حساب این بازی کاملا از بازی های دیگر جدا است.نه تنها من،بلکه همه بازیکنان تیم برای این دیدار حساس انگیزه وصف نشدنی دارند.برای رفتن به مصاف استقلال باید بازی های گذشته را به فراموشی بسپاریم تا بتوانیم به نتیجه ای که می خواهیم دست پیدا کنیم.
تو و وحید طالب لو،از استقلالی ها سابق تیم تان به حساب می آیید.بدون شک دنبال این هستید تا برابر تیم سابق تان بهترین نمایش را داشته باشید؟
وحید را نمی دانم اما بازی برابر استقلال برای من عادی شده است.
در این بازی مامور مهار فرهاد مجیدی خواهی بود،مهاجمی که این روزها برای تیمش خوب گل می زند.فکر می کنی بتوانی به خوبی از عهده مهار این بازیکن بربیایی؟
همیشه گفته ام و باز هم می گویم که او مهاجم استثنایی و قابلی است.اما مهار کردنش برای من سخت نیست.تلاشم را بکنم می توانم خیلی خوب مهارش کنم.
از صحبت هایت پیداست که اختلافات گذشته با مجیدی را فراموش کرده ای؟
از کل کل کردن با مجیدی و دامن زدن به اختلافاتم با او خسته شده ام.دوست ندارم دیگر در خصوص آن مسایل صحبت کنم.
بازی را چطور پیش بینی می کنی؟
استقلالی ها بدانند که حریف دست و پا بسته ای برای آنها نخواهیم بود.با  تمام قدرت به مصاف شان خواهیم رفت.پیش بینی اینکه کدام تیم برنده این بازی می شود سخت است و هر تیمی که قدر فرصت هایش را بداند برنده می شود و امیدوارم ان تیم ما باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها