کد خبر: ۱۵۸۴۲۰
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
طي دو سه سال اخير علي دايي براي سرمربي‌گري به هر تيمي پا مي‌گذارد برادرش محمد هم به عنوان دستيار در کنار اوست. اين نکته‌اي است که هرازگاه باعث انتقاد از اين دو برادر هم شده. اما شايد خيلي‌ها نمي‌دانند محمد دايي برادر بزرگ‌تر علي‌ دايي است و علي‌آقا (به قول محمد) از قديم در کارهايش با او مشورت مي‌کند.
محمد دايي در اين مورد و البته در مورد مدرک مربيگري‌اش با سايت گل گفتگويي انجام داده که مي‌خوانيد.

اوضاع و احوال پرسپوليس؟

همه چيز خوب است و خدا را شکر آرامش خوبي بر تيم حاکم شده. بچه‌ها همه با هم رفيق و همدل هستند و علي‌آقا هم با تمام وجود تلاش‌اش را براي پرسپوليس مي‌کند و همگي با اتحادي که داريم مي‌خواهيم يک فصل خوب را براي پرسپوليس رقم بزنيم.

در ابتداي اين همکاري، اين تصميم خودتان بود که با علي‌آقا باشيد يا ايشان خواستند؟

من به‌عنوان برادر علي هميشه دوست داشتم در کنارش باشم. نه تنها در فوتبال بلکه در زندگي هم هميشه سعي مي‌کنم در کنار او باشم و تا آنجا که مي‌توانم کمکش کنم. علي علاوه بر اين که برادر من است دوست من هم هست و هميشه دوست داشتم در کنار او باشم البته خب اين خواستن دو طرفه است.

راست مي‌گويند علي‌آقا بدون مشورت با شما هيچ کاري را انجام نمي‌دهد؟

علي از بچگي در کارهايش با من مشورت مي‌کرد و به عنوان برادر بزرگ‌تر در تصميم‌هايي که مي‌خواست بگيرد با من حرف مي‌زد. اما اين‌طور نيست که شما مي‌گوييد چرا که علي علاوه بر اين که آدم بسيار باهوشي است بلکه تجربه کافي هم براي گرفتن تصميمات دارد.

تا کي مي‌خواهيد دستيار باشيد تصميمي هم براي سرمربيگري داريد؟

تا هر موقع که علي مرا بخواهد من در کنارش هستم براي من مهم اين است که بتوانم به برادرم کمک کنم. اينکه سرمربي باشم يا مربي فرقي نمي‌کند من حتي اگر در فوتبال هم نباشم به عنوان يک دوست در کنار او هستم.

مدرک مربيگري‌ شما چيست؟

اتفاقا خوب شد اين سوال را پرسيديد. من مدرک A آسيا دارم که فکر کنم بالاترين مدرک در مربيگري در آسيا باشد. البته به دنبال شرکت در کلاس حرفه‌اي فوتبال هم هستم اما در حال حاضر با همين مدرک A در نيمکت پرسپوليس هستم. البته فکر کنم لازم نباشد يادآوري کنم که قبلا هم در ليگ يک سرمربي بودم و نتايجي هم که گرفتم گوياي خيلي چيزهاست.

فکر مي‌کنيد نيمکت پرسپوليس و اين مجموعه‌اي که جمع کرديد پتانسيل قهرماني را دارد؟

اگر غير از اين باشد که مسخره است. ما هر جا که باشيم براي قهرماني تلاش مي‌کنيم و فکر کنم تيمي هم که در اختيار داريم مجموعه‌اي از جوان‌هاي خوب و ستاره است که مي‌توانيم مدعي اصلي قهرماني باشيم. اين که مي‌گويند بازيکنان پرسپوليس جوان هستند بايد بگويم جوان‌ترين بازيکن ما ملي‌پوش است ديگر يک بازيکن بايد چه کار کند تا بخواهد خوب باشد؟

رابطه شما با بچه‌ها بهتر است يا علي‌آقا؟

رابطه هر دوي ما با بچه‌ها خوب است و هيچ مشکلي هم بين ما و بچه‌ها نيست. ما ارتباطي که با بچه‌ها برقرار کرديم يک ارتباط دوستانه و صميمانه است.

در کل چهره‌تان خيلي اخمو و بداخلاق به نظر مي‌رسد. اما با همکلام شدن با شما مي‌بينيم انگار اصلا اين‌طور نيست!

(مي‌خندد) باور کنيد من شايد نوع بيانم کمي تند و خشن باشد اما همه مي‌دانند که من با همه برخورد صميمانه دارم و به قول معروف خيلي هم مهربان و با محبت هستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها