کد خبر: ۱۵۸۴۰۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
رضا لک با بيان اين که هيچ قولي مبني بر قهرماني گيتي‌پسند در جام باشگاه‌هاي آسيا و ليگ برتر نداده است، گفت، البته براي قهرماني تلاش خواهد کرد.
سرمربي تيم فوتسال گيتي‌پسند اصفهان در نشست خبري قبل از حضور اين تيم در جام باشگاه‌هاي آسيا ‌اظهار کرد: به عنوان مربي هر کاري که مي‌توانستم براي موفقيت تيم انجام داده‌ام. فقط نتيجه‌گيري براي من اهميتي ندارد.

به نقل از ايسنا، وي درباره اين که چرا عليرضا افضل از سرمربيگري گيتي‌پسند برکنار و او به اين سمت منصوب شد، گفت: حتما دليلي داشته که مربي‌اي را که اين تيم را قهرمان آسيا کرده، برکنار مي‌کنند و من را به جاي او منصوب مي‌کنند اما از وضعيتي که در چند مدت گذشته از گيتي‌پسند مشاهده کرده‌ام، چيزي جز يک دلي در بين بازيکنان نديده‌ام.

لک با بيان اين که در 40 جلسه تمرين اخير تيم همه بدون حاشيه کار کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در جام باشگاه‌هاي آسيا تلاش خواهيم کرد که در بحث فني هم پيروز باشيم.

سرمربي تيم فوتسال گيتي‌پسند اصفهان اضافه کرد: من مربي‌اي هستم که قهرماني ليگ و نايب قهرماني آسيا را در کارنامه دارم. صرفا به نتيجه‌گرايي نمي‌انديشم. خودتان هم مي‌توانيد بياييد و از نزديک تمرينات تيم را مشاهده کنيد. همچنين درباره قهرماني تيم به مسئولان باشگاه گيتي‌پسند قولي نداده‌ام.

لک در پاسخ به اين که تيم گيتي‌پسند نيز مانند تيم‌هاي آسيايي از بازيکنان ملي‌پوش زيادي بهره مي‌برد، يادآور شد: بله. اين درست است که گيتي‌پسند از بازيکنان ملي‌پوش زيادي استفاده مي‌کند اما اختلافش با تيم‌هايي آسيايي در اين است که باشگاه‌هاي آسيايي به غير از بازيکنان ملي از بازيکنان مطرح خارجي نيز بهره مي‌برند اما گيتي‌پسند فقط بازيکنان ايراني دارد.

وي درباره تباني‌هاي مطرح شده در سال‌هاي گذشته در فوتسال ايران خاطرنشان کرد: موشکافي کاري است که من نمي‌توانم از عهده آن برآيم اما معتقدم که نظارت درست تدوين مقررات انضباطي و برخورد شديد مي‌تواند اين اتفاقات تلخ را از فوتسال ايران برطرف کند و مي‌طلبد که دراين‌باره تمامي عوامل دست به دست يکديگر بدهند.

لک در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد با توجه به قرعه‌کشي انجام شده تيم‌هاي همشهري در هفته‌هاي ابتدايي رودرروي هم قرار مي‌گيرند، شما چطور اين قضيه را ارزيابي مي‌کنيد، تصريح کرد: معتقدم اگر قرعه‌کشي هست مسابقات نيز بر اساس همان قرعه‌کشي مشخص شوند. اگر سيستم‌ نظارتي وجود دارد، پس نيازي نيست که بخواهيم تيم‌هاي همشهري را در روزهاي ابتداي فصل رودرروي هم قرار دهيم و اصلا با اين نوع قرعه‌کشي موافق نيستم.

سرمربي تيم فوتسال گيتي‌پسند اصفهان درباره يکي از مصاحبه‌هاي خود که گفته بود، مسابقات مرحله اول جام باشگاه‌هاي آسيا مسابقات تدارکاتي محسوب مي‌شوند، اظهار کرد: گفته بودم که مرحله اول مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا رقابت‌هاي تدارکاتي جدي خواهند بود که در آنها مي‌توانيم خود را محک بزنيم وگرنه مي‌دانيم که هر تيمي که در آسيا شرکت مي‌کند با قدرت ظاهر شده و مدعي اصلي قهرماني است. همچنين فرصت نداشتيم که بازي‌هاي تدارکاتي داشته باشيم. براي همين مجبور شديم با تيم‌هاي قدرتمند رودررو شويم.

لک درباره اين که تيم يک دست را مي‌پسندد يا تيم پرستاره را، ادامه داد: در کار مربيگري يک روز شکل خاصي را مي‌پسندد و روز ديگر شکل ديگري را. قبلا با يک تيم يک‌دست کار مي‌کردم و اکنون طبيعي است که در گيتي‌پسند با بازيکنان نامدار همکاري مي‌کنم اما در اين مدت کسي را نديده‌ام که دلش با تيم نباشد. مهم اين است که با برنامه‌ريزي مناسب در روند موفقيت قرار گيريم.

وي درباره شايعه دو سال قبل مبني بر اين که شهيد منصور قرچک قهرمان است يا گيتي‌پسند، گفت: بر اساس حکم قانوني فدراسيون شهيد منصوري قرچک قهرمان واقعي ليگ برتر فوتسال در آن سال بود و با اين که هم اکنون در اصفهان کار مي‌کنم، مي‌گويم که قهرمان آن سال نه گيتي‌پسند که شهيد منصوري قرچک بود.

سرمربي تيم فوتسال گيتي‌پسند اصفهان درباره جدايي‌اش از تيم ملي فوتسال اضافه کرد: به طور رسمي به من نگفته‌اند که از تيم ملي کنار گذاشته شده‌ام اما از رسانه‌ها متوجه شده‌ام که سيدرضا افتخاري، رييس کميته‌ فدراسيون فوتسال گفته بود مربي يا بايد در عرصه ملي کار کند و يا در عرصه باشگاهي به فعاليت بپردازد. من هم مشکلي با اين موضوع ندارم اما نمي‌توانم هم اکنون تعهداتم را با گيتي‌پسند زير پا بگذارم. البته بايد بگويم که خسوس کاندلاس، سرمربي تيم ملي فوتسال گفته است که نمي‌تواند شخص ديگري را در کنار به عنوان مربي بپذيرد و علاقه دارد که من در کنارش در تيم ملي حاضر باشم.

لک درباره کار با ستاره‌هاي ملي‌پوش اظهار کرد: قبلا با کشاورز، کاظمي، جاويد و حسين طيبي سابقه کار دارم و خصوصيات اخلاقي يکديگر را مي‌شناسيم. محمد کشاورز که سال گذشته کاپيتان گيتي‌پسند بود، امسال نيز بازوبند کاپيتاني را به بازو خواهد بست. افشين کاظمي که سال قبل در تمرينات کار باوزنه حضور نداشت، در تمرينات امسال در تمامي فعاليت باوزنه حضور پيدا کرده است. با تمام بچه‌ها اتمام حجت کرده‌ و از شنبه تا چهارشنبه در اختيار تيم و بازيکنان هستم. همچنين با ستاره‌ها و باتجربه‌هاي تيم مشورت مي‌کنم.

وي با بيان اين که در 40 جلسه تمرين گذشته فعاليت‌هاي خوبي صورت گرفته است، افزود: کارهاي بدني را تبديل به کارهاي چابکي و سرعتي و فعاليت‌هاي فني را با بازي‌هاي دوستانه جايگزين کرديم. همچنين اردوي خوبي در کيش داشته و معتقدم جلوتر از برنامه‌مان پيش رفتيم.

سرمربي تيم فوتسال گيتي‌پسند اصفهان در پاسخ به سوالي درباره مصدومان تيم خاطرنشان کرد: احمد اسماعيل‌پور که نتوانست تيم ملي را در آسيا همراهي کند در ايران تحت نظر خودم کارهاي تمريني و هوازي را انجام داد. همچنين سعيد تقي‌زاده نيز که مصدوم بود، مصدوميتش رفع شد و اين دو بازيکن در کنار ديگر بازيکنان آمادگي حدودا 95 درصدي دارند.

وي درباره دروازه‌بان‌هاي گيتي‌پسند در جام باشگاه‌هاي آسيا گفت: سپهر محمدي، دروازه‌بان تيم گيتي‌پسند است. همچنين مجتبي نصيري‌نيا، دروازه‌بان فصل گذشته قرچک ما را ياري مي‌دهد. همچنين بازيکناني مانند مهدي بديع‌صنايع، حامد عبداللهي، مصطفي حيدري، فرشاد شارقي و ميثم حجتي از گيتي‌پسند نوين به جمع گيتي‌پسند اضافه شده‌اند. البته همه آنها در جام باشگاه‌هاي آسيا همراه ما نخواهند بود.

لک با بيان اين که عليرضا افضل، سرمربي فصل گذشته اين تيم از دوستان من است، گفت: براي جابه‌جايي اين مربي هيچ نقشي نداشته است. همچنين هيچ بازيکني براي آمدن من به گيتي‌پسند هيچ نقشي نداشت. من اهل غلو و دروغ نيستم.

محمدحسين عراقي‌زاده، قائم‌مقام باشگاه گيتي‌پسند اصفهان در اين نشست خبري اظهار کرد: با حمايت رسانه‌ها مي‌توانيم افتخار ديگري براي ايران کسب کنيم. رسانه‌ها بايد فوتسال را حمايت کنند نه فقط گيتي‌پسند را.

گيتي‌پسند اصفهان با تيم‌هاي السد قطر، چونبوري تايلند و آردوس ازبکستان در دور گروهي جام باشگاه‌هاي آسيا همگروه است و مسابقاتش از پنجم شهريور در شهر ناگوياي ژاپن آغاز مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها