کد خبر: ۱۵۸۴۰۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال خوزستان مي‌گويد هميشه بازي‌هاي دو تيم همشهري مهم بوده و در بازي برابر فولاد نيز ما بايد بتوانيم نتيجه بگيريم، هر چند که نتيجه دربي از قبل مشخص نيست.
فابيو کارواليو اظهار کرد: باتوجه به اين که دو بازي متوالي شکست داشته ايم، نتيجه اين ديدار براي ما مهم است، اما مهم‌تر از اين خود دربي است.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: اکنون بازيکنان تيم مان خوب تمرين مي کنند تا انشاالله با ارايه يک بازي خوب، شکست هفته گذشته را جبران کنند. ويسي با تيم بسيار خوب کار مي کند تا براي بازي با فولاد آماده شويم.

گلر تيم فوتبال استقلال خوزستان با بيان اين که تيم از شکست هفته گذشته برابر نفت تهران ناراحت است، گفت: البته مشکلي نيست و به هر حال فوتبال است. اکنون بايد در تمرينات تمرکز داشته باشيم تا در دربي بسيار خوب بازي کنيم.

وي در ادامه درباره تيم فولادخوزستان عنوان کرد: فولاد تيم بسيار خوبي است و پريرا را دارد که بازيکن برزيلي و دوست من است و بسيار خوب مي‌باشد. فولاد اکنون صدرنشين است و اميدوارم يک بازي خوب مقابل اين تيم داشته باشيم.

کارواليو افزود: تيم فولاد باتوجه به نتايجي که در اين هفته ها به دست آورده است، براي اين ديدار انگيزه دارد اما انگيزه ما براي اين بازي باتوجه به دو شکستي که داشته ايم، بيشتر از فولاد است.

وي به حضور تماشاگران خوزستاني در ورزشگاه اشاره کرد و گفت: اميدوارم براي دربي استاديوم پر از تماشاگر شود و از آن ها مي خواهم براي ديدن اين بازي به ورزشگاه بيايند.

سنگربان تيم فوتبال استقلال خوزستان درباره ديدار هفته گذشته تيمش برابر نفت تهران اظهار کرد: در اين ديدار تيم ما بد نبود و مقصر من بودم و تيم به خاطر من شکست خورد. ويسي اصلا در اين باخت مقصر نبود. به هر حال فوتبال است ما در چهار بازي خوب بوديم و در يک بازي عملکردمان بد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها