کد خبر: ۱۵۸۲۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص نرسیدن احضاریه به مجتبی جباری گفت: هیچ دستوری از طرف مدیریت عامل باشگاه مبنی بر عدم پیگیری شکایت علیه مجتبی جباری به معاونت حقوقی داده نشده است.
محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال افزود: نماینده حقوقی تایید شده پیگیر شکایت است و اینکه احضاریه به دست مجتبی جباری رسیده و یا نرسیده مربوط به دستگاه قضایی است.

 

بزرگی در ادامه اظهار داشت:  امیدواریم که اگر تا کنون اقدامی توسط دادسرا انجام نگرفته است طی روزهای آتی بنا بر قانون تمهیداتی انجام شود .

 

وی در پایان درباره ایرادهای وارده توسط بازرس پرونده شکایت از جباری گفت: من نمی دانم اين شایعات توسط چه سایتها یا رسانه های ورزشی  تولید می شود، این پرونده روال طبیعی خود را طی می کند و ما هم پیگیر این موضوع هستیم.

 

وی درباره اختلافات بین فتح اله زاده و امیر قعله نویی بیان کرد:  این اختلافات را رسانه ها دامن می زنند در حالیکه بین فتح اله زاده و قلعه نویی اختلافی وجود ندارد. اختلاف در سیستم های تشکیلاتی طبیعی است. یک مدیر اعتقاد ویژه خود و زیر مجموعه  مدیر هم اعتقاد خاص خود را دارد.

 

وی در ادامه بیان داشت: در نهایت فتح اله زاده و قلعه نویی هر کدام وظایف خود را انجام می دهند، قلعه نویی وظایف سرمربی را انجام می دهد و فتح اله زاده نيز منابع کلان باشگاه و مسائل مالی را رسیدگی می کند.

 

معاون حقوقی بیان کرد: با تغییر و تحولات در دولت، جا به جایی منابع دولتی صورت گرفته است. باشگاه استقلال هم در آمدها و هزینه ها  از محل پرداخت دولتی انجام می شود، بر این اساس این جابه جایی ها مشکلاتی در روند کارهای استقلال به وجود آورده است.

 

وی بیان داشت: به هر حال با مدیریت خوب فتح اله زاده در کارهای اجرایی و مدیریت فنی قلعه نویی کارها به خوبی پیش خواهد رفت و بدخواهان نباید از اختلاف نظرهای جزئی بین این دو نفر خوشحال شوند.

 

وی در خصوص لاوره نيز گفت: اگر تا چند روز آینده لاوره بخشی از قرار دادش را دریافت نکند، به احتمال زیاد از تیم جدا خواهد شد.



مشاور حقوقی استقلال در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان امیدوار بودند که لاوره بتواند جای جباری بازي کند اما حالا شرایط به وجود آمده طوری است که ممکن است این بازیکن استقلال را ترک کند.

باشگاه/
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها